استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی در پژوهشگاه تخصصی روانشناسی

استخراج مقالات معتبر علمی و پژوهشی از پایان نامه و رساله روانشناسی بالینی با قابلیت چاپ در نشریات معتبر

استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی

تمامی پایان نامه ها در رشته های مختلف از جمله پایان نامه روانشناسی بالینی بایستی به یک مقاله با ارزش علمی مورد قبول ختم گردند. استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی در صورتی دارای درجه علمی بالا  می باشد که دانشجو پایان نامه را بسیار قوی انجام داده باشد. دانشگاه ها معمولا نمره ای را جهت استخراج مقاله در نظر می گیرند. بنابراین استخراج مقاله از پایان نامه در نمره پایانی دانشجو موثر می باشد. علاوه بر این استخراج یک مقاله خوب، رزومه پژوهشی دانشجو را در مقطع تحصیلی مورد نظر بسیار پربار تر خواهد کرد. نحوه انجام  و ساختار نگارش مقاله با نگارش پروپوزال در پایان نامه متفاوت می باشد و مواردی در آن می بایست رعایت شود تا یک مقاله علمی و پژوهشی استاندارد از آن استخراج گردد.

درخواست مشاوره پایان نامه روانشناسی بالینی

اهم مطالب درمورد نحوه استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی

موضوع سخت بودن استخراج مقاله معمولاً در بین دانشجویان بسیار شایع است و اگر این کار را ساده بگیرید، مسلماً به دردسر خواهید افتاد و ماحصل کار رضایت بخش نخواهد بود.
باید به این نکته توجه داشته باشید که استخراج مقاله از پایان نامه همان کپی پیست کردن بخش های برگزیده هایی از پایان نامه نیست. اگرچه ممکن است محتوای پایان نامه و مقاله یکسان باشند اما در استخراج مقاله باید قواعد و نکاتی را رعایت نمود. استاندارد هایی که در مورد محتوای مجلات علمی رعایت می گردند را باید در مورد استخراج مقاله از پایان نامه نیز رعایت نمود. اصولا در مقاله فصل های مختلف وجود ندارد و در حقیقت محتوا به بخش‌های مختلفی تقسیم می گردد. نتیجه اینکه به این نحو نیست که با یک رونویسی ساده از روی پایان نامه مقاله با ارزش علمی و استاندارد از آن متولد گردد. هرچند مقالات معمولاً بسیار کوتاه تر از پایان نامه ها هستند ولی پروسه تبدیل پایان نامه به مقاله نیز دارای قوانین و مراحل اجرایی متعددی می باشد که به دانشجو اجازه نمی دهد تا با کپی کردن، مقاله ای درخور و شایسته تولید نماید.

 مقاله روانشناسی بالینی چیست؟

ما در بحث علمی استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی به تخصص روانشناسی می پردازیم که وظیفه آن نگهداری و مراقبتهای پیوسته و کامل در مورد بهداشت روانی و رفتارهای افراد در خانواده می باشد. در یک مقاله روانشناسی بالینی استاندارد، مطالب باید به نحوی باشد که بر اساس پژوهش و تحقیق صورت  پذیرد. از آنجایی که روانشناسی بالینی دارای زمینه های تحقیقی و کاربردی بسیار گسترده است، مطالعه و بررسی طیف گسترده‌ای از ناهنجاری ها روانی را در بر میگیرد. در یک مقاله روانشناسی بالینی به تجربه  یک روانشناس در مورد بررسی مشکلات رفتاری وعدم سلامت روان افراد که ممکن است در طول زندگی خود با آنها روبرو شوند پرداخته می شود. این مشکلات ممکن است در زمینه مسائل جزئی و یا آسیب های روانی شدید باشد. پرداختن به رویه های معمول یک روانشناس در رشته روانشناسی بالینی از مواردی است که توضیح آن در موضوعات پژوهشی مقاله، ضروری می باشد. به طور مثال نحوه ارزیابی رفتاری، تشخیص مناسب در مصاحبه، نحوه انجام تست های روانشناسی و استنتاج و تفسیر نتایج حاصله و …

چرا از پایان نامه مقاله استخراج می شود؟

داشتن مقالات استاندارد و با کیفیت و همچنین چاپ آنها در نشریه های معتبر داخلی و بین المللی موجب ایجاد یک رزومه قوی برای دانشجو می گردد. وقتی شما پس از پایان تحصیلات، آغاز به نوشتن یک مقاله خواندنی و کاربردی می‌کنید، در حقیقت میزان تسلط و تخصص خود را در حیطه دانش و رشته تحصیلی خود به نمایش می گذارید. همچنین در صورت پذیرش و چاپ مقاله تان در نشریه های علمی و استاندارد جهان می توانید ارتباط خود را در سطح بین المللی گسترش دهید و دانش خود را با محققین جهان به اشتراک بگذارید. استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی مطابق با قواعد درست و استاندارد، موجب پیشرفت  تحصیلی شما در این رشته و همچنین رسیدن به مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی تان می گردد. لازم به توضیح است در صورتی که قصد دریافت پذیرش تحصیلی در دانشگاههای معتبر بین المللی را داشته باشید، بدون شک داشتن مقاله در این امر تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و شانس شما را برای مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر خارج از کشور به شدت افزایش می دهد. با توجه به اهمیت این موضوع، استفاده از محققین و کارشناسان با تجربه در بحث استخراج مقاله از پایان نامه اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می کند. دانشجویان می توانند با مراجعه به مرکز مطالعات روانشناسی بالینی از صفر تا صد اجرای پایان نامه و استخراج مقاله از پایان نامه خود را به متخصصین باتجربه این پژوهشگاه واگذار نمایند.

هزینه استخراج مقاله از رساله روانشناسی بالینی

مشخص شدن هزینه استخراج مقاله از پایان نامه منوط به مطالعه و بررسی دقیق پایان نامه با توجه به نوع محتوا و گستردگی مباحث مطرح شده در آن می باشد. کارشناسان موسسات خدمات دانشجویی با مطالعه و کارشناسی دقیق پایان نامه، مشخص می نمایند که امکان استخراج چند مقاله از پایان نامه شما وجود دارد. سپس در تایم زمانی توافق شده با توجه به تخصص و سالها تجربه خود، مناسب ترین و با کیفیت ترین مقالات را با منصفانه ترین قیمت از پایان نامه شما استخراج می کنند و در این مسیر راهنمایی های لازم را به شما در طی مراحل پذیرش و چاپ مقاله تان در نشریه های معتبر جهان انجام می دهند. برای ارتباط با کارشناسان آگاه و متبحر موسسات جهت استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی می توانید هم اکنون اقدام نمایید همچنین جهت آشنایی با نحوه محاسبه هزینه نگارش پایان نامه روانشناسی بالینی می توانید با کارشناسان موسسه تماس گرفته یا صفحه مزبور را مطالعه کنید.

حدود وظایف موسسه در قبال استخراج مقاله از رساله روانشناسی بالینی

داوری در مورد کیفیت استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی بر عهده افرادی با تجربه و پژوهشگر می باشد. یک مقاله مناسب در صورتی در یک مجله معتبر به چاپ می رسد که مطابق با استانداردهای رعایت شده در مجلات علمی باشد. مقاله در مقایسه با پایان نامه دارای محدودیت هایی از نظر تعداد لغات است و نیاز نیست نوع ادبیات تحقیقی در آن به طور مفصل شرح داده شود و در حقیقت بخش هایی منتخب از سلسله کارهای پژوهشی صورت گرفته در پایان نامه به صورت هوشمندانه در مقاله ارائه می شود.
طبق آنچه گفته شد استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی مستلزم شناخت دقیق ساختار و اهداف یک مقاله استاندارد است و به راحتی و بدون شناخت لازم نمی توان در مورد آن اقدام نمود. مرکز مطالعات روانشناسی بالینی، خود را در قبال دانشجویان مسئول می داند و با شناخت کامل از نحوه استخراج مقاله از پایان نامه، این خدمات را برای کاربران خود انجام می دهد. کارشناسان این مرکز تا پایان راه در کنار دانشجویان قرار دارند تا آنها را به اهداف خود برساند. در مرکز مطالعات روانشناسی بالینی، مشاورین و متخصصان امر، پروژه های پایان نامه دانشجویان را به دقت بررسی و نهایت همکاری و دقت را در خدمات خود مبذول می دارند.

استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی : نحوه پذیرش و چاپ

با توجه به مطالب ذکر شده سالیانه موضوعات متعددی در باب روانشناسی بالینی مورد پژوهش قرار می گیرد و مقالات ارزشمندی در نشریات و مجلات معتبر بین المللی به چاپ می رسد. بایستی توجه داشت که دانشجویان با وجود کارهای پژوهشی مختلف و زحماتی که در این مسیر متحمل می شوند، چنانچه نتیجه کار در نشریه ها و مجلات معتبر به معرض نمایش سایرمحققین و کارشناسان و علاقه‌مندان به این حوزه قرار نگیرد، ارزشی نخواهد داشت و در حقیقت هدف اصلی از پژوهش و نگارش مقالات و به چاپ رساندن آنها ،اشتراک گذاری و تبادل نظر با سایر محققین می باشد. مقاله های علمی معتبر در حقیقت به عنوان یک رابط اطلاعاتی در بین کارشناسان، دانشجویان و اساتید در دانشگاه های مختلف در جهان می باشد. با توجه به اینکه روزانه به طور مرتب حجم بالایی از مقالات در زمینه های مختلف از جمله روانشناسی بالینی نوشته و جهت چاپ به نشریه ها و مجلات ارسال می گردد، مسئولین این حوزه جهت انتخاب بهترین ها، قوانین و قواعد سختگیرانه تری در پیش گرفته اند و به کیفیت نوشتاری مقالات توجه زیادی دارند. مرکز مطالعات روانشناسی با داشتن کارشناسانی فعال و مجرب در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی و معرفی مجلات بین المللی معتبر جهت چاپ آنها تاکنون به دانشجویان و کاربران خود کمک شایانی نموده است. هرچند روند کاری هر مجله ممکن است متفاوت باشد ولی در حالت کلی میتوان مراحل کار را به صورت زیر بخش بندی نمود:

  • مرحله ثبت نام در سایت مربوطه: در این مرحله متقاضی می بایست با ثبت نام در سایت مربوطه دارای نام و کد کاربری گردد.
  • مرحله ارسال مقاله: کاربر پس از انجام ثبت نام در سایت میتواند نسبت به ارسال مقاله خود اقدام نماید.
  • عملیات سنجش و ارزیابی اولیه: در مرحله سوم، عملیات سنجش و ارزیابی اولیه برای مقاله ارسالی صورت می گیرد تا بررسی های لازم از نظر محتوایی و عدم تناقض با اهداف مجله مورد نظر مشخص گردد.
  • مرحله چهارم داوری: در صورتی که مقاله از مرحله ارزیابی اولیه به سلامت عبور کند معمولاً با پرداخت هزینه ای، داوری در مورد مقاله صورت می پذیرد.
  • مرحله تصمیم گیری: در مورد پذیرش یا عدم پذیرش مقاله بعد از اعلام نظر داوران، هیئت تحریریه مجله، طبق نظر داوران تصمیم گیری می نمایند
  • مرحله آخر چاپ و انتشار:در مرحله آخر پس از انجام اصلاحات با پرداخت هزینه های تعیین شده، مقاله وارد مرحله پذیرش و چاپ می گردد.

درباره مرکز مطالعات روانشناسی بالینی

از آنجایی که استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی در مقاطع کارشناسی ارشد و رساله دکتری و سیر مراحل پذیرش و چاپ مقاله در نشریات و مجلات معتبر کاری بسیار تخصصی و نیازمند تجربیات کافیست. ممکن است کاربران و دانشجویان دانش و زمان کافی برای انجام آن را نداشته باشند، بنابراین ضروریست تا این کار مهم به کارشناسان مجرب و حرفه ای سپرده شود. شما بایستی بدین منظور افراد یا موسسه ای قابل اطمینان و با سابقه بیابید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، بهترین مقاله را از پایان نامه تان استخراج و به چاپ برسانید. مرکز مطالعات روانشناسی بالینی متشکل از محققین و کارشناسان خبره در رشته های مختلف روانشناسی از جمله روانشناسی بالینی می باشد که دارای تجربه و تخصص های لازم در این زمینه هستند. دانشجویان گرامی می توانند با خیالی آسوده در مورد کیفیت کار و انجام آن با قیمتی منصفانه به این مرکز اعتماد کامل نمایند.

نظرات کاربران درباره خدمات استخراج مقاله از پایان نامه روانشناسی بالینی این مجموعه:

سرویس ها و خدماتتون بی نظیر هست، پشتیبانی عالی و از نظر من که حدود چهارماه هست با شما آشنا شدم قطعا میگیم بهترین شرکت پژوهشی رشته روانشناسی بالینی در ایران هستید.

سمانه پاکدل, دانشگاه علامه

با سلام و احترام ممنون از همه پرسنل زحمتکش و دلسوز مرکز مطالعات روانشناسی بالینی واقعا دمتون گرم من که خیلی ازتون راضیم خیلی کاربلد و با محبت هستین

فاطمه مهراندوز, دانشگاه آزاد تهران شمال

این نظرو واسه اون افرادی دارم ثبت میکنم که دنبال یک موسسه پژوهشی با کیفیت، ارزان، با پشتیبان عالی وشبانه روز هستند شک نکنید و مرکز مطالعات روانشناسی بالینی رو انتخاب کنید

یاشار باغدار, دانشگاه ارومیه

با سلام : بدون شک بینظیرترین موسسه پژوهشی برای رشته روانشناسی بالینی از نظر کیفیت و پشتیبانی هستید . با تشکر از خانم دکتر زارع که زحمت کار من رو کشیدن

زهرا پیرمرادی, دانشگاه آزاد اهواز

سلام خواستم سوال کنم شما کار چاپ مقاله هم انجام می دین یا خیر؟ من رساله ام تکمیل شده و میخواستم کار مقاله انجام بدم

کامران اسماعیل زاده, دانشگاه اراک

به جرات میکم سریعترین پشتیبانی رو موسسه مطالعات روانشناسی بالینی داره ، این نکته مهمترین عامل برای یک موسسه پژوهشی خوب هست ، با ارسال اولین تیکت ، از سرعت پاسخدهی شگفت زده خواهید شد !!

پدرام نکیسا, دانشگاه تربیت مدرس

با سلام من لیلا روهنده هستم خواستم از خدمات حرفه ای و دلسوزانه تان تشکر کنم و اطلاع بدم که با موفقیت از پایان نامه ام دفاع کردم. از تمام پرسنل زحمت کش پژوهشگاه تشکر می کنم و آروی موفقیت دارم

لیلا روهنده, دانشگاه تبریز

موسسه بسیار خوبی هست و یکی از مهمترین مزایای شما داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی و حرفه ای ؛ در عین حال با سرعت بالا میباشد. به من که ثابت شده تا جایی که بتونن و در توان داشته باشند کمک و راهنمایی میکنن و در همه ی زمینه ها کنارتون هستند.

نگار نقاش, دانشگاه آزاد تهران جنوب

پشتیبانی عالی و پیگیر… ممنون خداقوت

مصطفی کریمیان, دانشگاه آزاد تهران شمال

با سلام خواستم اطلاع بدم که پروپوزال من تصویب شد لطفا اقدامات لازم برای نگارش پایان نامه ام رو انجام بدین. با نهایت تشکر از زحمات شما

رسول کولیوند, دانشگاه آزاد زنجان

با سلام
تنها دوست هستم خواستم از خدمات تخصصی موسسه تون تشکر کنم

یاسر تنهادوست, دانشگاه شهید بهشتی

باسلام خدمت پرسنل مجرب و دلسوز موسسه مطالعاتی روانشناسی بالینی جاداره که از همه عزیزانی که در پاسخ دهی به کاربران در اسرع وقت بااخلاق کاملاََ پسندیده جواب گوی ما هستید صمیمانه تقدیر و تشگر کنیم . دکتر فهیمه جباری

فهیمه جباری, دانشگاه علامه

با سلام
من تعریف شما رو از چند نفر از همکلاسیهام شنیده بودم خواستم بدونم هزینه نگارش پایان نامه چند تومن هست و شرایط پرداختش چطوره. ممنون از شما

فاطمه پیری, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنون از موسسه مطالعات روانشناسی بالینی، بهترین سایت پژوهشی و پشتیبانی 24 ساعته و عالی آنها

ناصر صبری, دانشگاه آزاد بجنورد

کار من با دو روز تاخیر تحویل داده شد ولی از نظر کیفیت خیلی راضی بودم. بهرحال ممنون از همکاری شما عزیزان

الهام یاردوست, دانشگاه بوعلی

معرفی موسسات پژوهشی

دانشجویان عزیزی که دغدغه امروزشان فقط نوشتن پروپوزال است می توانند این کار را به موسسه دانش فراسو محول کنند چراکه این موسسه تبحر و مهارت خاصی در انجام پروپوزال مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دارد و معمولا پروژه های این مجموعه به سرعت تصویب می شود.

همچنین اگر مایل هستند پروژه خودتان را در حوزه اقتصاد به انجام برسانید با قاطعیت می توان گفت موسسه خردپیشه معتبرترین موسسه پروژه های مطالعاتی در حوزه اقتصاد است