اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی در پژوهشگاه تخصصی روانشناسی

اگر پایان نامه شما مورد تایید واقع نشده است می توانید اصلاح پایان نامه خود را به پژوهشگاه روانشناسی بالینی بسپارید

اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی

نگارش  و اصلاحات پایان نامه کارشناسی ارشد و همچنین رساله دکتری در تمام دانشگاه های کشور از الگو و چارچوبی مشخص برخوردارند که البته تا حدودی یکسان عمل می شود. همین امر سبب شده که دانشجویان با انجام برخی تغییرات تحت عنوان اصلاح یا ویرایش (قبل یا بعد از جلسه دفاع)، نگارشی تا حد امکان نزدیک به الگوی صحیح، که در واقع همان ماحصل پژوهش و عملکردهای او می باشد، ارائه دهند. ماشینی شدن جوامع و پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز، اهمیت و همچنین نیاز به رشته های روانشناسی بالینی را در سراسر جهان نسبت به زمان های گذشته تقویت میکند. با توجه به هدف و رسالت اصلی رشته روانشناسی بالینی، انجام پژوهش های کاربردی و صحیح و مهمتر از همه قابل ارائه در این رشته، بیش از پیش مورد اهمیت است.
در دوره کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشجویان گاها در برخی از قسمتهای پایان نامه نیاز به اصلاحات پیدا می کنند که در این صورت پیشنهاد می شود به موسسات شایسته و متبحری مراجعه کنند تا از مشورت با کارشناسان مرکز مطالعات روانشناسی بالینی برخوردار شوند.

درخواست مشاوره پایان نامه روانشناسی بالینی

اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی به چه معناست؟

اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی جدا از فرایند انجام پایان نامه نیست، لیکن باید تفاوتهایی هم به لحاظ حوصله، مهارت فنی و دانشی که اصلاح پایان نامه نیاز دارد، قائل شد. وقتی صحبت از نوشتن پایان نامه میکنیم، ممکن است هرکسی با دانش یا تجربه ی اندک هم مدعی انجام آن باشد، اما وقتی از اصلاح پایان نامه سخن به زبان می آید؛ قطعا تنها کسانی که دارای تجارب ارزنده در زمینه روانشناسی بالینی هستند، قادر به انجام آن خواهند بود. مواقعی اتفاق می افتد که پایان نامه و پژوهش دانشجو بنا به صلاحدید استاد راهنما نیاز به اصلاحات دارد که این اصلاحات گاهی قبل از زمان دفاع و گاهی هم دانشجو از انجام پایان نامه فارغ شده است  و در مرحله پالایش و چکش کاری آن است که لازم است این اصلاحات را از فصول ابتدایی آغاز و تا فصل پنجم پیش ببرد.

چرا یک پایان نامه نیاز به اصلاح دارد؟

انجام یک پایان نامه موفقیت آمیر میسر نمیشود مگر با رسیدن به نتایج مطلوب، ارزشمند. تصورکنید که شما روزها، ماهها و حتی سال های زیادی را صرف انجام پژوهش در راستای انجام پایان نامه خود کرده اید، اما اگر همه را در بسته بندی نامناسب قرار دهید، انگار که چیزی جز اتلاف زمان و هزینه در این امر  نداشته اید، درست مانند پایان نامه ای که ایراداتی دارد و نیازمند اصلاحات است. باید در نظر داشت که  ماحصل اصلاح  پایان نامه  روانشناسی بالینی و پژوهش های شما علاوه بر اینکه برای دیگران مفید و ارزشمند است، می تواند به عنوان یک تحقیق علمی برای شما به ثبت برسد و پس ارائه مطالب، نتایج به شکل صحیح و با الگو و چارچوبی یکسان و از قبل پذیرفته شده، لازم و ضروری است. بنابراین چنانچه در پایان نامه تان دچار مشکل شده و با اصلاحات متعددی از سوی استاد راهنما مواجه شده اید؛ برای داشتن یک پایان نامه بدون نقص می توانید از خدمات مرکز مطالعات روانشناسی بالینی در این حیطه بهره مند شوید.

برای اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی چه اقداماتی انجام می شود؟

اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی و بسیاری از رشته های دیگر شامل سه سطح ویرایش ظاهری، ویرایش فنی و ویرایش تخصصی (عملی) است.
ویرایش ظاهری: اولین سطح پایان نامه است که مواردی از جمله چیدمان مطالب و صفحه آرایی را شامل میشود. در این باره هر دانشگاه شیوه نامه ی اختصاصی خود را دارد، و دانشجو می بایست بر اساس این شیوه نامه و مطابق با دستورالعمل های ارائه شده، پایان نامه خود را اصلاح کند. در این سطح فقط پایان نامه از نظر ساختار نوشتاری بازخوانی و بررسی شده که شامل رفع خطاهای نگارشی، دستورزبانی و درج علائم سجاوندی است.
ویرایش فنی: این نوع ویرایش، دومین سطح، پس از ویرایش ظاهری است که بیشتر بر سایز و  اندازه صفحات و تنظیم شماره آن ها، تنظیم فاصله متن نسبت به حاشیه و همچنین اسامی فصل های پایان نامه متمرکز میشود.
ویرایش تخصصی: مهمترین و اصلی ترین سطح ویرایش است که در آن ویراستار روی محتوا و مفاهیم تخصصی روانشناسی بالینی  تمرکز پیدا می کند و درصورت درست انجام دادن این مرحله تا حد زیادی از سرقت ادبی در پایان نامه جلوگیری می شود.

حدود وظایف مرکز مطالعات در قبال سفارش اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی چیست؟

در صورت اعتماد به مرکز  مطالعات روانشناسی بالینی در راستای اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی، کارشناسان خبره این  مرکز در اسرع وقت کار اصلاحات پایان نامه از لحاظ ویرایشی و یا تغییر داده ها و متغیرها را بر پایان نامه اعمال می کنند تا جایی که منطبق با خواسته دانشجو و استاد راهنما و نیز الگوی تعیین شده از سوی دانشگاه مورد نظر باشد. وظایف این مرکز در قبال اصلاح پایان نامه، انجام تمامی اقدامات لازم تا تایید نهایی استاد راهنما و هیئت داوران می باشد.

هزینه اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی

واقعیت این است که هر مرحله از پایان نامه  با توجه به ضعیف یا قوی بودن مطالب و محتوایش مورد ارزیابی قرار میگیرد و ممکن است طبق نظر استاد راهنما با اصلاحات اندک و جزئی یا بالعکس با اصلاحاتی کاملا ساختاری و کلی مواجه شود، بنابراین پیش از بررسی پروژه و مطالعه نظرات اصلاحی استاد راهنما نمیتوان در خصوص هزینه این گونه از پروژه ها اظهار نظر کرد. دانشجویانی که به اصلاح قواعد نگارشی مسلط هستند و تایم و زمانی برای ویرایش غلط های املایی پایان نامه در اختیاردارند ، میتوانند خودشان ویرایش های لازم را انجام دهند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند. در صورتی که دانشجو مهارت و زمان کافی برای انجام این کار را نداشته باشد ، متخصصان مرکز مطالعات روانشناسی بالینی  به یاری این عزیزان میشتابند و اصلاحات لازم را انجام میدهند. دانشجویان عزیزی که دچار مشغله هایی هستند که نمی توانند حضوری به مرکز مطالعات روانشناسی بالینی مراجعه کنند، می توانند فایل خود را برای کارشناسان مرکز مطالعات روانشناسی بالینی از طریق پیام رسانها ارسال نموده و منتظر اظهار نظر و کارشناسی هزینه ی  پروژه باشند‌. برای اطلاع از هزینه خدمات مرکز مطالعات روانشناسی بالینی می توانید صفحه مزبور را مطالعه کنید.

اصلاحات بعد از دفاع پایان نامه

اکثر دانشجویان در جلسه دفاع با نظرات اصلاحی اساتید مواجه میشوند که کافی است نکات مطرح شده را یادداشت برداری کرده و اقدام به اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی کنند، این امر فرآیند اصلاح پایان نامه به شکلی اگر چه تدریجی اما بسیار با کیفیت پیش می برد ، با این وجود می توان گفت اصلاحات پس از جلسه دفاع به دلیل داشتن فرم نهایی و مشخص، روندی سریع تر و کم چالش تر خواهد داشت، اما درهرصورت دانشجویان می توانند اصلاحات را به کارشناسان خدمات دانشجویی در حوزه رواشناسی بالینی  ارجاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به اصلاح و تکمیل پایان نامه شان اقدام شود.

نظرات  کاربران درباره مرکز مطالعات روانشناسی بالینی

موسسه مطالعاتی روانشناسی بالینی با داشتن کارشناسان سابقه ی بالا و مجرب در حسره روانشناسی بالینی بصورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به دانشجویان عزیز بوده است و در تمام این سالها نظرات دانشجویان و کاربرانی که به نوعی از خدمات این مرکز بهره مند شده اند، برای ما بسیار ارزشمند و سودمند  بوده است. در سایت همین مرکز برخی از این نظرات را منتشر کرده ایم و ضمنا از عزیزانی که سفارش اصلاح پایان نامه را به مرکز مطالعات روانشناسی بالینی می سپارند، خواهشمندیم که نظرات سازنده ی خودشان را با مرکز مطالعات روانشناسی بالینی به اشتراک بگذارند.

نظرات کاربران درباره خدمات اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی در این مجموعه:

سرویس ها و خدماتتون بی نظیر هست، پشتیبانی عالی و از نظر من که حدود چهارماه هست با شما آشنا شدم قطعا میگیم بهترین شرکت پژوهشی رشته روانشناسی بالینی در ایران هستید.

سمانه پاکدل, دانشگاه علامه

با سلام و احترام ممنون از همه پرسنل زحمتکش و دلسوز مرکز مطالعات روانشناسی بالینی واقعا دمتون گرم من که خیلی ازتون راضیم خیلی کاربلد و با محبت هستین

فاطمه مهراندوز, دانشگاه آزاد تهران شمال

این نظرو واسه اون افرادی دارم ثبت میکنم که دنبال یک موسسه پژوهشی با کیفیت، ارزان، با پشتیبان عالی وشبانه روز هستند شک نکنید و مرکز مطالعات روانشناسی بالینی رو انتخاب کنید

یاشار باغدار, دانشگاه ارومیه

با سلام : بدون شک بینظیرترین موسسه پژوهشی برای رشته روانشناسی بالینی از نظر کیفیت و پشتیبانی هستید . با تشکر از خانم دکتر زارع که زحمت کار من رو کشیدن

زهرا پیرمرادی, دانشگاه آزاد اهواز

سلام خواستم سوال کنم شما کار چاپ مقاله هم انجام می دین یا خیر؟ من رساله ام تکمیل شده و میخواستم کار مقاله انجام بدم

کامران اسماعیل زاده, دانشگاه اراک

به جرات میکم سریعترین پشتیبانی رو موسسه مطالعات روانشناسی بالینی داره ، این نکته مهمترین عامل برای یک موسسه پژوهشی خوب هست ، با ارسال اولین تیکت ، از سرعت پاسخدهی شگفت زده خواهید شد !!

پدرام نکیسا, دانشگاه تربیت مدرس

با سلام من لیلا روهنده هستم خواستم از خدمات حرفه ای و دلسوزانه تان تشکر کنم و اطلاع بدم که با موفقیت از پایان نامه ام دفاع کردم. از تمام پرسنل زحمت کش پژوهشگاه تشکر می کنم و آروی موفقیت دارم

لیلا روهنده, دانشگاه تبریز

موسسه بسیار خوبی هست و یکی از مهمترین مزایای شما داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی و حرفه ای ؛ در عین حال با سرعت بالا میباشد. به من که ثابت شده تا جایی که بتونن و در توان داشته باشند کمک و راهنمایی میکنن و در همه ی زمینه ها کنارتون هستند.

نگار نقاش, دانشگاه آزاد تهران جنوب

پشتیبانی عالی و پیگیر… ممنون خداقوت

مصطفی کریمیان, دانشگاه آزاد تهران شمال

با سلام خواستم اطلاع بدم که پروپوزال من تصویب شد لطفا اقدامات لازم برای نگارش پایان نامه ام رو انجام بدین. با نهایت تشکر از زحمات شما

رسول کولیوند, دانشگاه آزاد زنجان

با سلام
تنها دوست هستم خواستم از خدمات تخصصی موسسه تون تشکر کنم

یاسر تنهادوست, دانشگاه شهید بهشتی

باسلام خدمت پرسنل مجرب و دلسوز موسسه مطالعاتی روانشناسی بالینی جاداره که از همه عزیزانی که در پاسخ دهی به کاربران در اسرع وقت بااخلاق کاملاََ پسندیده جواب گوی ما هستید صمیمانه تقدیر و تشگر کنیم . دکتر فهیمه جباری

فهیمه جباری, دانشگاه علامه

با سلام
من تعریف شما رو از چند نفر از همکلاسیهام شنیده بودم خواستم بدونم هزینه نگارش پایان نامه چند تومن هست و شرایط پرداختش چطوره. ممنون از شما

فاطمه پیری, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنون از موسسه مطالعات روانشناسی بالینی، بهترین سایت پژوهشی و پشتیبانی 24 ساعته و عالی آنها

ناصر صبری, دانشگاه آزاد بجنورد

کار من با دو روز تاخیر تحویل داده شد ولی از نظر کیفیت خیلی راضی بودم. بهرحال ممنون از همکاری شما عزیزان

الهام یاردوست, دانشگاه بوعلی

معرفی موسسات پژوهشی

دانش آموزانی که در جستجوی مرکزی معتبر جهت انجام پایان نامه روانشناسی شخصیت هستند می توانند به پژوهشگاه تخصصی این رشته مراجعه کنند همچنین عزیزانی که در رشته حقوق تحصیل می کنند می توانند جهت مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله حقوق به موسسه دانش داران مراجعه داشته باشند.