انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی بالینی در پژوهشگاه تخصصی روانشناسی

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی بالینی جهت  تایید سریع استاد راهنما و شروع پروژه

انتخاب موضوع پایان روانشناسی بالینی

یکی از مهمترین مراحلی که یک دانشجو به هنگام ارائه پایان نامه روانشناسی بالینی که باید به آن دقت داشته باشد انتخاب موضوع ‍‍پایان نامه روانشناسی بالینی است. معمولاً در ارائه پایان نامه روانشناسی بالینی انتخاب موضوع پایان نامه جزو سخت ترین مرحله آن محسوب می‌ شود و برای انتخاب موضوع دانشجو و کاربر باید زمان خیلی زیادی صرف کرده و مطالعات دقیقی در این حوزه انجام بدهد تا بتواند موضوعات کاملا خلاقانه ای را انتخاب کند.
دانشجویان روانشناسی بالینی باید ناهنجاری های روانشناختی جامعه را در پایان نامه خود به خوبی بیان کرده و بر اساس آن، داده ها و اطلاعاتی را جمع آوری کنند تا برای خواننده ها و افرادی که بعدها آن را در مجلات علمی مطالعه خواهند کرد مفید باشد. از آنجایی که انتخاب موضوع ‍‍پایان نامه روانشناسی بالینی حساسیت های خود را دارد، توصیه می شود بدون مشاوره و راهنمایی گرفتن از افراد متخصص در این زمینه نسبت به انتخاب موضوع اقدام نکنید، سعی کنید از کسانی که قبلا در انجام پایان نامه مشاوره بالینی تجربه کافی و تخصص لازم را داشته اند کمک بگیرید، از جمله این موسسات  می‌توان به گروه پژوهشی و محققی پژوهشگاه روانشناسی بالینی اشاره کرد.

درخواست مشاوره پایان نامه روانشناسی بالینی

تعهدات و تضامین پژوهشگاه روانشناسی بالینی چگونه است؟

همانطور که در مطلب  بالا اشاره کردیم انتخاب موضوع ‍‍پایان نامه روانشناسی بالینی جزو مهم ترین مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه روانشناسی بالینی می باشد، ولی این را در نظر بگیرید همان اندازه که انتخاب موضوع مهم است، مراحل دیگر انجام پایان نامه نیز بسیار مهم و علمی می باشد. گاهی برای دانشجو انجام دادن مراحل بعدی سخت و طاقت فرسا می باشد چون نگارش  پایان نامه دارای پیچیدگی های خاصی می باشد. از این رو بهتر است دانشجو از موسسه ها و پژوهشگاه هایی که در این زمینه تجربه و سابقه ای طولانی دارند کمک و راهنمایی های لازم را کسب کند.
اگر دانشجویان بتوانند با آگاهی تمام قواعد و اصول نگارش پایان نامه را انجام دهند، مطمئناً به اتمام رساندن چنین پایان نامه ای برای آنها کار بسیار آسانی خواهد بود. در این زمینه لازم است  این دانشجویان از پژوهشگاه هایی که مبحث پایان نامه را با تضمین قیمت و تضمین کیفیت انجام می دهند بهره مند شوند. مسلما دانشجو در قبال هزینه ای  که به پژوهشکده ارائه می دهد انتظار تعهدات و تضامین را دارد، این تعهدات عبارتند از:

تحویل پایان نامه در زمان مقرر
تضمین کیفیت پایان نامه و قیمت مناسب برای دانشجو
انتخاب موضوع ‍‍پایان نامه روانشناسی بالینی به صورت خلاقانه
جمع آوری داده ها از منابع کاملا معتبر
تدوین پایان نامه بدون کوچکترین کپی و مطالب تکراری

اهمیت موضوع پایان نامه روانشناسی بالینی

اهمیت انتخاب عنوان پایان نامه روانشناسی بالینی به اندازه ای مهم است که باعث می شود کل محتوا و عملکرد پایان نامه شما را تحت تاثیر قرار دهد. نخستین ویژگی و امتیازی که برای انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی بالینی باید در نظر گرفت، ارتقاء کیفیت پایان نامه خواهد بود. متخصصین پژوهشگاه روانشناسی بالینی سعی کرده اند با استفاده از تجربیات پژوهشگران و استادان دانشگاه، بهترین موضوع پایان نامه روانشناسی را انتخاب کنند. تیم پژوهشی این پژوهشگاه با دقت و ریزبینی بالا موضوعاتی را برای دانشجویان و کاربران انتخاب می کنند که انها بتوانند درباره آن موضوع  به اندازه کافی داده و اطلاعات جمع آوری کرده، حتی به کوچکترین نکته و ابهامات درباره آن موضوع  رسیدگی کرده و از آن عبور نکنند.

نحوه انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی بالینی

شما برای انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی بالینی باید چند مرحله مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید موضوعی را انتخاب کنید که نسبت به آن تسلط کامل داشته و پایان نامه کاملاً علمی و دانشی را ارائه بدهید. برای رسیدن به این هدف شما باید به این نکات دقت کافی داشته باشید:

  • انتخاب موضوع پایان نامه که کاملاً جدید و به روز باشد.
  • انتخاب موضوع کاربردی در جامعه امروزی
  • انتخاب موضوع جذاب که بتواند کنجکاوی خواننده را برانگیزد.
  • انتخاب موضوع با توجه به علایق و مهارت های خود دانشجو
  • انتخاب موضوعی که بتواند مشکلی از جامعه را درمان کرده و حالت فانتزی و غیر کاربردی را نداشته باشد.

چرا باید برای پایان نامه یک موضوع خوب انتخاب کنیم و موضوع چه نقشی دارد؟

انتخاب موضوع ‍‍پایان نامه روانشناسی بالینی در مرحله اول باعث می شود تا مراحل دیگر انجام پایان نامه را تحت تاثیر قرار دهد. چون یک پایان نامه روانشناسی بالینی طبق شیوه‌ نامه‌های دانشگاه محل تحصیل دانشجو باید انجام شود، از این رو موضوعی که یک دانشجو باید انتخاب کند به گونه ای است که روند کار پایان نامه طبق آن دستورالعمل و شیوه نامه انجام شود.
بعد از انتخاب موضوع ‍‍پایان نامه روانشناسی بالینی، دانشجو می‌تواند یک چارچوب و مقررات خاصی برای خود در نظر بگیرد که طبق آن پایان نامه را مرحله به مرحله جلو ببرد، در این زمینه اگر دانشجو و کاربر قادر نباشد به تنهایی تمامی این مراحل را به پایان برساند، می‌تواند در هر مرحله که دچار اشکال شد به پژوهشکده روانشناسی بالینی مراجعه کرده و از مشاوره و راهنمایی آن ها نهایت استفاده را ببرد.
انتخاب موضوع خوب باعث جلب نظر مخاطبان و اساتید و هیئت داوران می شود و نیز می توان گفت چنانچه موضوع پایان نامه به روز و کاربردی باشد دانشجو می تواند از پایان نامه مقالاتی را استخراج کند و این امر سبب رزومه ای خوب برای دانشجو می شود که می تواند در مسیر رشد و مسیر شغلی او موثر واقع شود.

چه اقداماتی منجر به انتخاب یک موضوع ناب  می شود؟

شما برای انتخاب موضوع پایان نامه  بالینی می توانید چند مرحله به صورت کاملا علمی  انجام دهید این اقدامات عبارتند از:

  • مطالعه تمامی تحقیقات و موضوعاتی که قبلا در مورد روانشناسی بالینی انجام شده است.
  • مطالعه مقالات نشریات معتبر همچون امرالد و اسپرینگر و …
  • مطالعه پایان نامه هایی که قبلاً نمره قبولی گرفته اند و شناختن موضوعاتی که این پایان نامه ها به آن پرداخته است.
  • شناختن معضلات و مشکلات روز جامعه
  • بررسی آمار بزهکاری ها و جرم هایی که در جامعه اتفاق می افتد تا دانشجو بر اساس آن بتواند موضوعات جدید روانشناسی بالینی را انتخاب کند.
  • استفاده از تحقیقات میدانی از مردم برای اینکه کدام شکل آنها را مورد بررسی قرار دهد؟
  • استفاده از راهنمایی و مشاوره استادان برتر در رشته روانشناسی بالینی
  • کمک گرفتن و اعتماد به پژوهشگاه روانشناسی بالینی

سوابق مرکز مطالعات روانشناسی بالینی در انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی بالینی و انجام پایان نامه

شما با بررسی سوابق مرکز مطالعات روانشناسی بالینی در انجام پایان نامه روانشناسی بالینی متوجه خواهید شد که گروه پژوهشی و تحقیقی این مرکز از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترای رشته روانشناسی می‌باشند و درجات علمی خیلی زیادی را در ارائه انواع تحقیق ها، مقالات علمی و کتب روانشناسی به دست آورده‌اند. مهمترین موردی که باعث شده تا سوابق مرکز مطالعات روانشناسی بالینی را درخشان و درخور توجه  دانشجویان رشته روانشناسی بالینی کند، مسئولیت پذیری این مرکز می باشد.
چون این مرکز سعی کرده است تا گرفتن نمره عالی پایان نامه دانشجویان را مهمترین هدف خود قرار بدهد، از این رو دانشجویان مطمئن باشند پایان نامه ای که به این مرکز سفارش می‌ دهند، در موعد مقرر با تضمین نمره قبولی دریافت خواهند کرد. همچنین مشاوران این مرکز به اندازه‌ای به دانشجویان کمک می کنند که تمامی مفاهیم و اصطلاحات علمی برای آنها  تفهیم شود و تسلط کافی نسبت به موضوع پایان نامه پیدا کنند.

نظرات کاربران و دانشجویان درباره نحوه انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی بالینی

نظرات کاربران و دانشجویان مهمترین دغدغه مرکز مطالعات روانشناسی بالینی و مشاوران این مرکز بوده است. از نظر دانشجویان تمامی مطالب تهیه شده توسط این پژوهش کده  ناب و خلاقانه بوده است و هیچ مطلب تکراری و کپی در محتوا وجود ندارد، همین باعث شده است تا همه آنها نمره قبولی در پایان نامه را بگیرند. از همه مهمتر مثبت ترین جنبه از نظر همین دانشجویان کمک کردن مشاوران به آنها جهت تسلط بر موضوع پایان‌ نامه می باشد.

سرویس ها و خدماتتون بی نظیر هست، پشتیبانی عالی و از نظر من که حدود چهارماه هست با شما آشنا شدم قطعا میگیم بهترین شرکت پژوهشی رشته روانشناسی بالینی در ایران هستید.

سمانه پاکدل, دانشگاه علامه

با سلام و احترام ممنون از همه پرسنل زحمتکش و دلسوز مرکز مطالعات روانشناسی بالینی واقعا دمتون گرم من که خیلی ازتون راضیم خیلی کاربلد و با محبت هستین

فاطمه مهراندوز, دانشگاه آزاد تهران شمال

این نظرو واسه اون افرادی دارم ثبت میکنم که دنبال یک موسسه پژوهشی با کیفیت، ارزان، با پشتیبان عالی وشبانه روز هستند شک نکنید و مرکز مطالعات روانشناسی بالینی رو انتخاب کنید

یاشار باغدار, دانشگاه ارومیه

با سلام : بدون شک بینظیرترین موسسه پژوهشی برای رشته روانشناسی بالینی از نظر کیفیت و پشتیبانی هستید . با تشکر از خانم دکتر زارع که زحمت کار من رو کشیدن

زهرا پیرمرادی, دانشگاه آزاد اهواز

سلام خواستم سوال کنم شما کار چاپ مقاله هم انجام می دین یا خیر؟ من رساله ام تکمیل شده و میخواستم کار مقاله انجام بدم

کامران اسماعیل زاده, دانشگاه اراک

به جرات میکم سریعترین پشتیبانی رو موسسه مطالعات روانشناسی بالینی داره ، این نکته مهمترین عامل برای یک موسسه پژوهشی خوب هست ، با ارسال اولین تیکت ، از سرعت پاسخدهی شگفت زده خواهید شد !!

پدرام نکیسا, دانشگاه تربیت مدرس

با سلام من لیلا روهنده هستم خواستم از خدمات حرفه ای و دلسوزانه تان تشکر کنم و اطلاع بدم که با موفقیت از پایان نامه ام دفاع کردم. از تمام پرسنل زحمت کش پژوهشگاه تشکر می کنم و آروی موفقیت دارم

لیلا روهنده, دانشگاه تبریز

موسسه بسیار خوبی هست و یکی از مهمترین مزایای شما داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی و حرفه ای ؛ در عین حال با سرعت بالا میباشد. به من که ثابت شده تا جایی که بتونن و در توان داشته باشند کمک و راهنمایی میکنن و در همه ی زمینه ها کنارتون هستند.

نگار نقاش, دانشگاه آزاد تهران جنوب

پشتیبانی عالی و پیگیر… ممنون خداقوت

مصطفی کریمیان, دانشگاه آزاد تهران شمال

با سلام خواستم اطلاع بدم که پروپوزال من تصویب شد لطفا اقدامات لازم برای نگارش پایان نامه ام رو انجام بدین. با نهایت تشکر از زحمات شما

رسول کولیوند, دانشگاه آزاد زنجان

با سلام
تنها دوست هستم خواستم از خدمات تخصصی موسسه تون تشکر کنم

یاسر تنهادوست, دانشگاه شهید بهشتی

باسلام خدمت پرسنل مجرب و دلسوز موسسه مطالعاتی روانشناسی بالینی جاداره که از همه عزیزانی که در پاسخ دهی به کاربران در اسرع وقت بااخلاق کاملاََ پسندیده جواب گوی ما هستید صمیمانه تقدیر و تشگر کنیم . دکتر فهیمه جباری

فهیمه جباری, دانشگاه علامه

با سلام
من تعریف شما رو از چند نفر از همکلاسیهام شنیده بودم خواستم بدونم هزینه نگارش پایان نامه چند تومن هست و شرایط پرداختش چطوره. ممنون از شما

فاطمه پیری, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنون از موسسه مطالعات روانشناسی بالینی، بهترین سایت پژوهشی و پشتیبانی 24 ساعته و عالی آنها

ناصر صبری, دانشگاه آزاد بجنورد

کار من با دو روز تاخیر تحویل داده شد ولی از نظر کیفیت خیلی راضی بودم. بهرحال ممنون از همکاری شما عزیزان

الهام یاردوست, دانشگاه بوعلی

معرفی موسسات پژوهشی

قابل توجه دانشجویان عزیز رشته حقوق عمومی، اگر نگارش پایان نامه رشته حقوق عمومی امروز به چالشی بزرگ برای شما تبدیل شده است می توانید این طرح را به یک موسسه تخصصی که منحصرا در زمینه انجام پایان نامه حقوق عمومی فعالیت دارد محول کنید.

همچنین دانشجویانی که در رشته های فنی و مهندسی تحصیل میکنند می توانند از خدمات موسسه طرح و دانش بهره مند شود. مشاوره پروژه هایی همچون مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی صنایع و … در تخصص این موسسه است.