انجام پایان نامه روانشناسی بالینی در پژوهشگاه تخصصی روانشناسی

نگارش دقیق و کامل تمام مراحل روانشناسی بالینی توسط زبده ترین محققین کشوری با تضمین بالاترین نمره دفاع

انجام پایان نامه روانشناسی بالینی

 حسن ختام یک دوره تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی که در طول تحصیل خود زحمت خیلی زیادی برای رسیدن به این مرحله کشیدند انجام پایان نامه روانشناسی بالینی است. پایان نامه جامع و با کیفیت نشانگر میزان سواد و آگاهی یک دانشجو در طول تحصیلات دانشگاهی است، و برای دانشجویان اهمیت خیلی بالایی دارد، چون باعث می شود تا آینده فرد را رقم بزند. از طرف دیگر روانشناسی بالینی یک رشته کاملا علمی می‌ باشد که دارای نکات و ریزه کاری های بسیار زیادی است. از این رو انجام و تکمیل پایان نامه روانشناسی بسیار سخت و در عین حال زمانبر خواهد بود. به خاطر همین توصیه می شود دانشجویان علاوه بر این که سعی می کنند بیشتر مراحل انجام پایان نامه را خود به تنهایی انجام دهند، بهتراست از مشاوره متخصصین این حوزه هم کمک بگیرند.

درخواست مشاوره پایان نامه روانشناسی بالینی

تضمین و کیفیت پایان نامه ها

از آن‌جایی که  دانشجویان برای انجام پایان نامه روانشناسی بالینی باید نکات ریز و ظریفی را در نظر داشته باشند، توصیه می شود تا این مسئولیت را خود دانشجویان به همراه مشاوره و راهنمایی تضمینی  موسسه مرکز مطالعات روانشناسی بالینی انجام دهند تا با موفقیت بیشتر بتوانند به پایان برسانند. موسسات متفرقه ای  که هیچگونه تضمینی برای ارائه پایان نامه قائل نیستند، گزینه مناسبی جهت استفاده از مشاوره آنها نمی باشند. دانشجویان بهتر است از موسساتی که تمامی پروژه های خود را با تضمین کیفیت و سطح علمی بالا ارائه می‌ دهند  برای سفارش خود در نظر بگیرند.

مراحل انجام پایان نامه

شما  باید برای انجام پایان نامه روانشناسی بالینی چند مرحله را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید یک پایان نامه با کیفیت و ارزشمند را تهیه کنید، این مراحل عبارتند از:

  • موضوع: انتخاب موضوع برای ارائه پایان نامه یکی از مهمترین مراحل آن است. مطمئن باشید که موضوع پایان نامه به هیچ عنوان تکراری نباشد و کاملاً جدید و به روز انتخاب شود.
  • نوشتن پروپوزال روانشناسی: مهمترین قسمت یک پایان نامه نوشتن پروپوزال میباشد که باید محتوای آن کاملاً بر اساس علم و دانش مرتبط با رشته دانشجو تهیه و تدوین شود.
  • فصل‌بندی پایان‌نامه: در این قسمت شما نمی توانید علایق و سلیقه شخصی را دخالت بدهید و فصل بندی باید کاملاً طبق قوانین دانشگاه انجام شود.
  • مقدمه: دانشجو در این قسمت باید کلیات طرح خود را از پایان نامه ارائه بدهد.
  • پیشینه تحقیق: اطلاعات دقیقی که قبلاً در مورد این تحقیق انجام شده است را دانشجو موظف است در این قسمت بیان کند.
  • روش تحقیق: در این فصل دانشجو باید به تمامی روش هایی که به جمع آوری داده ها پرداخته است اشاره کند.
  • نتایج: نتیجه گیری انتهایی از کلیات مطالب نگارش شده در پایان نامه در این قسمت ثبت می شود.
  • بحث و پیشنهادها: بررسی پیشنهادهای احتمالی در مورد موضوع ارائه شده پایان نامه
  • جلسه دفاع از پایان‌نامه: در این جلسه دانشجو موظف است با تمام آگاهی از جزئیات پایان نامه به دفاع بپردازد و مطالب ارزشمندی را به هیئات داوران ارائه دهد.

هزینه و شرایط پرداخت

هر موسسه جهت انجام پایان نامه روانشناسی بالینی برای خود شرایط و قوانین خاصی دارد که بر اساس آن می‌ تواند تعیین قیمت کند. موسسه مطالعات روانشناسی نیز از این قاعده مستثنا نیست. البته اولین قانونی که این موسسه برای خود در نظر گرفته است تا بر اساس آن هزینه نگارش پایان نامه روانشناسی بالینی را مشخص کند، رفاه حال دانشجویان می باشد.
در موارد دیگر قیمت انجام یک پایان نامه روانشناسی بالینی به عوامل مختلفی وابسته است که مهمترین آن نوع موضوع و میزان سختی کار می باشد. همچنین تعداد نفرات و گروه پژوهشی ای که بر روی پایان نامه کار می کنند، تاثیر خیلی زیادی بر روی هزینه و تعیین قیمت یک پایان نامه دارد.
از عوامل دیگر می توان به دفعات تصحیح پایان نامه روانشناسی و یا گستردگی خدمات دانشجو اشاره کرد، و این مورد هم نباید فراموش کنیم که مدت زمان درخواستی برای تحویل پایان نامه تاثیر خیلی زیادی در قیمت آن دارد. مطمئنا اگر شما به موقع اقدام کرده و مدت زمان کافی به گروه پژوهشی مرکز بدهید، قیمت آن بسیار پایین تر از پایان‌ نامه‌های فوری می باشد، در حالی که کیفیت هر دو به یک میزان و به شکل تضمینی پایان نامه با کیفیتی تحویل می گیرید.

قیمت مناسب خدمات انجام پایان نامه روانشناسی بالینی

قیمت و هزینه ای که از دانشجویان در قبال تهیه و تدوین پایان نامه های آن ها از جانب مرکز مطالعات روانشناسی بالینی مطالبه می شود کاملا منطقی و منصفانه است. برخی دانشجویان از صفر تا صد مراحل انجام کار را به کارشناسان مجموعه واگذار می کنند. این موضوع منجر شده تا هزینه پرداختی آن ها بالاتر رود. انتخاب موضوع پایان نامه به تنهایی زمان زیادی را می طلبد. مطالعه منابع متفاوت و گلچین مفاهیم لازم کاری زمان بر بوده و تنها متخصصان این مرکز می توانند نتیجه مطلوبی را برای دانشجویان روانشناسی بالینی رقم بزنند. از این رو هزینه مربوطه با توجه به میزان سختی وظایف کارشناسان و محققان مجموعه مرکز مطالعات  روانشناسی بالینی در نظر گرفته شده که دانشجویان محترم می توانند مبلغ مورد نظر را در دو مرحله واریز نمایند.

حدود وظایف و تعهدات مرکز مطالعات روانشناسی بالینی

مرکز مطالعات روانشناسی بالینی جهت انجام پایان نامه روانشناسی بالینی برای خود وظایف و تعهداتی در نظر گرفته است. هنگامی که دانشجو به سفارش پایان نامه می‌ پردازد کاملا برای او شفاف سازی شده که گستردگی خدمات این موسسه به چه اندازه خواهد بود.
ولی مهمترین وظایف و تعهدات مرکز مطالعه روانشناسی بالینی جهت  به شرح زیر می باشد:

  • مشاوره دانشجو در انتخاب موضوع و گرایشی که کاملاً بکر و خلاقانه باشد.
  • انتخاب بهترین روش جمع آوری داده ها از منابع معتبر داخلی و خارجی
  • تدوین و نگارش اصولی پایان نامه طبق اصول و قوانین دانشگاه دانشجو
  • ارائه پایان نامه در مدت زمان درخواستی دانشجو
  • تضمین کیفیت پایان نامه
  • اصلاح پایان نامه در صورت وجود هرگونه اشکال و یا اصلاحیه وارد شده
  • در دسترس بودن مشاوره ها
  • استفاده از تیم پژوهشی و مطالعاتی با تجربه در این زمینه

البته گستردگی میزان خدماتی مرکز مطالعات روانشناسی بالینی بیشتر از این موارد می باشد. ما در اینجا صرفا نمونه هایی را برای شما ارائه داده ایم تا کمی اطلاعات پیش زمینه در این مورد داشته باشید.

اصلاح پایان نامه

اگر بخواهیم یکی از مهمترین چالش‌ های دانشجویان فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی را ارائه دهیم، تهیه پایان نامه ای با کیفیت و تضمین شده می باشد، که نمره قبولی برای دانشجو به همراه داشته باشد. البته علاوه بر نمره قبولی، میزان اعتبار پایان نامه تاثیر بسزایی در شغل آینده آنها خواهد داشت. از آنجایی که مرکز مطالعات روانشناسی،  انجام پایان نامه روانشناسی بالینی را به صورت تضمینی انجام می دهد، در صورت هرگونه اصلاحیه از طرف دانشگاه ، کارشناسان این مرکز تمام اصلاحیه ها را بصورت رایگان انجام خواهد داد. جهت اطلاع از شرایط اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی صفحه مزبور را مطالعه کنید.

تعداد صفحات و ساختار پایان نامه

یکی از عواملی که باعث می شود تا  انجام پایان نامه روانشناسی بالینی حالت علمی – تحقیقاتی داشته باشد، این است که دانشجو ساختار پایان نامه را به طور کامل رعایت کند. معمولا صفحات از ۱۵۰ تا ۱۸۰ متغیر می باشد. در غیر اینصورت به عنوان یک مقاله سطحی در نظر گرفته می شود. ما در زیر سعی می کنیم یک ساختار کاملا منسجم را به شما معرفی کنیم، البته با توجه به نوع موضوع شما، ممکن است این ساختارمتفاوت باشد. ساختار پایان نامه روانشناسی بالینی در حالت کلی از موارد زیر تشکیل می شود:

  • صفحه عنوان
  • صفحه بسم الله
  • سپاس‌گزاری‌ها و متن تقدیم
  • چکیده مطالب جهت آشناسازی با بحث مورد نظر
  • فهرست مطالب درج شده در پایان نامه با درج صفحه
  • فهرست اشکال و جداول و نمودارهایی که برای توضیح بیشتر استفاده می شود، مانند آمار یا تحقیقات محلی
  • لیست اختصارات
  • واژه نامه مختص کلمات بسیار تخصصی یا کلمات زبان خارجی
  • مقدمه
  • بررسی کامل و جامع ادبیات موضوعی یا چارچوب نظری و فرضیه های موجود
  • روش‌ جمع آوری داده ها و نگارش و تدوین آنها
  • نتایج حاصله از پایان نامه
  • بحث و گفت‌وگو
  • نتیجه گیری که بر پایه اسناد علمی و پژوهشی
  • لیست مراجع و منابع

بهترین موسسه انجام پایان نامه روانشناسی بالینی

شما برای انجام پایان نامه  بهتر است در تمامی مراحل آن، مشاوره لازم و تخصصی از کارشناسان و محققان  بگیرید. اگر نمی توانید خودتان بنا به هر دلایلی پایان نامه را به طور کامل انجام دهید، بهتر است آن را به یک موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی سفارش دهید تا در یک مدت زمان معین برای شما انجام دهند.  شما باید بتوانید به میزان کافی بر روی پایان نامه تسلط داشته و در جلسه دفاعیه با علم و آگاهی بیشتر به ارائه آن بپردازید.
مشخص است که سپردن  به یک موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی برای دانشجویان، یک مرحله کاملا حیاتی می باشد. چون باید به دنبال موسسه ای باشند که به عنوان بهترین موسسه در این زمینه شناخته شده باشد. از انتخاب موسسه های متفرقه بپرهیزید، چون مشاوران آنها همیشه در دسترس نمی باشند یا با تضمین کیفیت پایان نامه را ارائه نمی دهند.
از این رو ما توصیه می کنیم مرکز مطالعات روانشناسی بالینی که یک موسسه تحقیقاتی و پژوهشی است را به عنوان بهترین موسسه انجام پایان نامه انتخاب کنید. چون سالهاست در خدمت کاربران و دانشجویان بوده، مشاورانی متخصص و اساتیدی با این موسسه همکاری می کنند که تجربه کافی در زمینه ارائه پایان نامه دارند. همچنین آنها با دقت و تیزبینی بیشتری نسبت به تمام مراحل پایان نامه، تحقیقات خود را انجام می دهند.
سرعت عمل این موسسه بسیار بالا بوده و باعث می‌ شود شما مدت زمان کافی نسبت به تسلط بر روی پایان نامه را داشته باشید. از آنجایی که این موسسه با کیفیت بسیار بالایی پایان نامه را ارائه می دهد، دیگر دوباره کاری و اصلاحیه برای شما وجود ندارد. دانشجویان عزیز مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می‌ دانند که ارائه پایان نامه تضمین کننده آینده تحصیلی و شغلی آنها می باشد.
هر چه پایان نامه از نظر کیفی در حد بالایی باشد به همان اندازه اعتبار تحصیلی دانشجویان افزایش پیدا می‌ کند. از این رو ما به شما توصیه می‌ کنیم بهترین موسسه مطالعه روانشناسی را برای  انجام پایان نامه روانشناسی بالینی انتخاب کنید.

سوابق مرکز مطالعات روانشناسی بالینی در انجام پایان نامه

دانشجویان با کمی بررسی سوابق مرکز مطالعات روانشناسی در  انجام پایان نامه روانشناسی بالینی خواهند دید، این موسسه دارای سابقه‌ بسیار درخشانی می باشد. از این رو متوجه خواهند شد مشاوره گرفتن از استادان این مرکز جهت انجام پایان نامه کاملاً ضروری و واجب است. دسترسی آسان مشاوران یکی دیگر از مواردی بوده که جزء سابقه ی درخشان این موسسه محسوب می شود.
معمولاً استاد راهنمای دانشگاه به خاطر مشغله های فراوان کاری در دسترس دانشجویان نمی باشد، به خاطر همین توصیه می شود، دانشجویان جهت انجام پایان نامه خود به مشاوران تخصصی مرکز مطالعات روانشناسی اعتماد کنند. البته توصیه این مرکز مطالعاتی به دانشجویان این است که برای اینکه بتواند یک مسیر راحت و آسان را جهت انجام پایان نامه خود بگذرانند، حتماً همفکری متخصصان این حوزه که دارای سابقه ای مثال‌ زدنی هستند را فراموش نکنند.
خوشبختانه مجموعه مطالعاتی افتخار دارد با گروه پژوهشی و تحقیقاتی ای که فارغ‌التحصیل کارشناس و دکتری هستند و همچنین اساتید دانشگاه ها در تمامی مقاطع، رشته ها و گرایش ها همکاری لازم را داشته باشد.  سابقه طولانی در زمینه تحقیقات و انجام پایان نامه باعث می شود تا این موسسه آمادگی خود را جهت مشاوره و کمک به دانشجویان اعلام کند.

نظرات کاربران و دانشجویان درباره مرکز مطالعات روانشناسی بالینی

کاربران و دانشجویان عزیزی که قبلاً سفارش  انجام پایان نامه را به مرکز مطالعات روانشناسی سپرده اند می توانند، تمامی نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت مربوطه در سایت ثبت کنند. این مورد چندین ویژگی به همراه دارد:

  1. ضمن اینکه همه دانشجویان می توانند از نظرات کاربران استفاده کنند، آن را به عنوان یک معیار برای خود قرار می دهند.
  2. انتقادات مفید و سازنده آنها باعث می شود تا روند عملکرد موسسه مطالعاتی تا حد خیلی زیادی بهبود پیدا کند.
  3. در حالت عمومی دانشجویان و کاربران عزیزی که سوال دارند و نمی دانند از چه کسانی سوالات خود را بپرسند، می توانند از طریق کامنت گذاری سوالات خود را پرسیده، تا مشاوران در اولین فرصت به آنها جواب دهند.

نظرات کاربران درباره خدمات این مجموعه:

سرویس ها و خدماتتون بی نظیر هست، پشتیبانی عالی و از نظر من که حدود چهارماه هست با شما آشنا شدم قطعا میگیم بهترین شرکت پژوهشی رشته روانشناسی بالینی در ایران هستید.

سمانه پاکدل, دانشگاه علامه

با سلام و احترام ممنون از همه پرسنل زحمتکش و دلسوز مرکز مطالعات روانشناسی بالینی واقعا دمتون گرم من که خیلی ازتون راضیم خیلی کاربلد و با محبت هستین

فاطمه مهراندوز, دانشگاه آزاد تهران شمال

این نظرو واسه اون افرادی دارم ثبت میکنم که دنبال یک موسسه پژوهشی با کیفیت، ارزان، با پشتیبان عالی وشبانه روز هستند شک نکنید و مرکز مطالعات روانشناسی بالینی رو انتخاب کنید

یاشار باغدار, دانشگاه ارومیه

با سلام : بدون شک بینظیرترین موسسه پژوهشی برای رشته روانشناسی بالینی از نظر کیفیت و پشتیبانی هستید . با تشکر از خانم دکتر زارع که زحمت کار من رو کشیدن

زهرا پیرمرادی, دانشگاه آزاد اهواز

سلام خواستم سوال کنم شما کار چاپ مقاله هم انجام می دین یا خیر؟ من رساله ام تکمیل شده و میخواستم کار مقاله انجام بدم

کامران اسماعیل زاده, دانشگاه اراک

به جرات میکم سریعترین پشتیبانی رو موسسه مطالعات روانشناسی بالینی داره ، این نکته مهمترین عامل برای یک موسسه پژوهشی خوب هست ، با ارسال اولین تیکت ، از سرعت پاسخدهی شگفت زده خواهید شد !!

پدرام نکیسا, دانشگاه تربیت مدرس

با سلام من لیلا روهنده هستم خواستم از خدمات حرفه ای و دلسوزانه تان تشکر کنم و اطلاع بدم که با موفقیت از پایان نامه ام دفاع کردم. از تمام پرسنل زحمت کش پژوهشگاه تشکر می کنم و آروی موفقیت دارم

لیلا روهنده, دانشگاه تبریز

موسسه بسیار خوبی هست و یکی از مهمترین مزایای شما داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی و حرفه ای ؛ در عین حال با سرعت بالا میباشد. به من که ثابت شده تا جایی که بتونن و در توان داشته باشند کمک و راهنمایی میکنن و در همه ی زمینه ها کنارتون هستند.

نگار نقاش, دانشگاه آزاد تهران جنوب

پشتیبانی عالی و پیگیر… ممنون خداقوت

مصطفی کریمیان, دانشگاه آزاد تهران شمال

با سلام خواستم اطلاع بدم که پروپوزال من تصویب شد لطفا اقدامات لازم برای نگارش پایان نامه ام رو انجام بدین. با نهایت تشکر از زحمات شما

رسول کولیوند, دانشگاه آزاد زنجان

با سلام
تنها دوست هستم خواستم از خدمات تخصصی موسسه تون تشکر کنم

یاسر تنهادوست, دانشگاه شهید بهشتی

باسلام خدمت پرسنل مجرب و دلسوز موسسه مطالعاتی روانشناسی بالینی جاداره که از همه عزیزانی که در پاسخ دهی به کاربران در اسرع وقت بااخلاق کاملاََ پسندیده جواب گوی ما هستید صمیمانه تقدیر و تشگر کنیم . دکتر فهیمه جباری

فهیمه جباری, دانشگاه علامه

با سلام
من تعریف شما رو از چند نفر از همکلاسیهام شنیده بودم خواستم بدونم هزینه نگارش پایان نامه چند تومن هست و شرایط پرداختش چطوره. ممنون از شما

فاطمه پیری, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنون از موسسه مطالعات روانشناسی بالینی، بهترین سایت پژوهشی و پشتیبانی 24 ساعته و عالی آنها

ناصر صبری, دانشگاه آزاد بجنورد

کار من با دو روز تاخیر تحویل داده شد ولی از نظر کیفیت خیلی راضی بودم. بهرحال ممنون از همکاری شما عزیزان

الهام یاردوست, دانشگاه بوعلی

معرفی موسسات پژوهشی

دانش آموزانی که در جستجوی مرکزی معتبر جهت انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی هستند می توانند به پژوهشگاه تخصصی این رشته مراجعه کنند همچنین عزیزانی که در سایر رشته های علوم انسانی تحصیل می کنند می توانند جهت سفارش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد به موسسه ایران داکیومنت مراجعه داشته باشند.

انجام پایان نامه روانشناسی بالینی در پژوهشگاه تخصصی روانشناسی

نگارش دقیق و کامل تمام مراحل روانشناسی بالینی توسط زبده ترین محققین کشوری با تضمین بالاترین نمره دفاع

انجام پایان نامه روانشناسی بالینی

 حسن ختام یک دوره تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی که در طول تحصیل خود زحمت خیلی زیادی برای رسیدن به این مرحله کشیدند انجام پایان نامه روانشناسی بالینی است. پایان نامه جامع و با کیفیت نشانگر میزان سواد و آگاهی یک دانشجو در طول تحصیلات دانشگاهی است، و برای دانشجویان اهمیت خیلی بالایی دارد، چون باعث می شود تا آینده فرد را رقم بزند. از طرف دیگر روانشناسی بالینی یک رشته کاملا علمی می‌ باشد که دارای نکات و ریزه کاری های بسیار زیادی است. از این رو انجام و تکمیل پایان نامه روانشناسی بسیار سخت و در عین حال زمانبر خواهد بود. به خاطر همین توصیه می شود دانشجویان علاوه بر این که سعی می کنند بیشتر مراحل انجام پایان نامه را خود به تنهایی انجام دهند، بهتراست از مشاوره متخصصین این حوزه هم کمک بگیرند.

درخواست مشاوره پایان نامه روانشناسی بالینی

تضمین و کیفیت پایان نامه ها

از آن‌جایی که  دانشجویان برای انجام پایان نامه روانشناسی بالینی باید نکات ریز و ظریفی را در نظر داشته باشند، توصیه می شود تا این مسئولیت را خود دانشجویان به همراه مشاوره و راهنمایی تضمینی  موسسه مرکز مطالعات روانشناسی بالینی انجام دهند تا با موفقیت بیشتر بتوانند به پایان برسانند. موسسات متفرقه ای  که هیچگونه تضمینی برای ارائه پایان نامه قائل نیستند، گزینه مناسبی جهت استفاده از مشاوره آنها نمی باشند. دانشجویان بهتر است از موسساتی که تمامی پروژه های خود را با تضمین کیفیت و سطح علمی بالا ارائه می‌ دهند  برای سفارش خود در نظر بگیرند.

مراحل انجام پایان نامه

شما  باید برای انجام پایان نامه روانشناسی بالینی چند مرحله را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید یک پایان نامه با کیفیت و ارزشمند را تهیه کنید، این مراحل عبارتند از:

موضوع: انتخاب موضوع برای ارائه پایان نامه یکی از مهمترین مراحل آن است. مطمئن باشید که موضوع پایان نامه به هیچ عنوان تکراری نباشد و کاملاً جدید و به روز انتخاب شود.
نوشتن پروپوزال روانشناسی: مهمترین قسمت یک پایان نامه نوشتن پروپوزال میباشد که باید محتوای آن کاملاً بر اساس علم و دانش مرتبط با رشته دانشجو تهیه و تدوین شود
فصل‌بندی پایان‌نامه: در این قسمت شما نمی توانید علایق و سلیقه شخصی را دخالت بدهید و فصل بندی باید کاملاً طبق قوانین دانشگاه انجام شود.
مقدمه: دانشجو در این قسمت باید کلیات طرح خود را از پایان نامه ارائه بدهد.
پیشینه تحقیق: اطلاعات دقیقی که قبلاً در مورد این تحقیق انجام شده است را دانشجو موظف است در این قسمت بیان کند.
روش تحقیق: در این فصل دانشجو باید به تمامی روش هایی که به جمع آوری داده ها پرداخته است اشاره کند.
نتایج: نتیجه گیری انتهایی از کلیات مطالب نگارش شده در پایان نامه در این قسمت ثبت می شود.
بحث و پیشنهادها: بررسی پیشنهادهای احتمالی در مورد موضوع ارائه شده پایان نامه
جلسه دفاع از پایان‌نامه: در این جلسه دانشجو موظف است با تمام آگاهی از جزئیات پایان نامه به دفاع بپردازد و مطالب ارزشمندی را به هیئات داوران ارائه دهد.

هزینه و شرایط پرداخت

 اولین اولویتی که پژوهشگاه روانشناسی بالینی برای خود در نظر گرفته است تا بر اساس آن هزینه نگارش پایان نامه روانشناسی بالینی را مشخص کند، رفاه حال دانشجویان است.
قیمت انجام یک پایان نامه روانشناسی بالینی به عوامل مختلفی وابسته است که مهمترین آن موضوع و میزان سختی کار می باشد اما نگران نباشید همانطورکه موکدا تاکید شده است؛ هزینه نگارش پایان نامه در این مجموعه کاملا منطقی و منصفانه است و دانشجویان عزیز می توانند مبلغ مربوط را نیز با پیشرفت مراحل کار و در چند قسط پرداخت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین حالا با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.

قیمت مناسب خدمات انجام پایان نامه روانشناسی بالینی

قیمت و هزینه ای که از دانشجویان در قبال تهیه و تدوین پایان نامه های آن ها از جانب مرکز مطالعات روانشناسی بالینی مطالبه می شود کاملا منطقی و منصفانه است. برخی دانشجویان از صفر تا صد مراحل انجام کار را به کارشناسان مجموعه واگذار می کنند. این موضوع منجر شده تا هزینه پرداختی آن ها بالاتر رود. انتخاب موضوع پایان نامه به تنهایی زمان زیادی را می طلبد. مطالعه منابع متفاوت و گلچین مفاهیم لازم کاری زمان بر بوده و تنها متخصصان این مرکز می توانند نتیجه مطلوبی را برای دانشجویان روانشناسی بالینی رقم بزنند. از این رو هزینه مربوطه با توجه به میزان سختی وظایف کارشناسان و محققان مجموعه مرکز مطالعات  روانشناسی بالینی در نظر گرفته شده که دانشجویان محترم می توانند مبلغ مورد نظر را در دو مرحله واریز نمایند.

حدود وظایف و تعهدات مرکز مطالعات روانشناسی بالینی

مرکز مطالعات روانشناسی بالینی جهت انجام پایان نامه روانشناسی بالینی برای خود وظایف و تعهداتی در نظر گرفته است. هنگامی که دانشجو به سفارش پایان نامه می‌ پردازد کاملا برای او شفاف سازی شده که گستردگی خدمات این موسسه به چه اندازه خواهد بود.
ولی مهمترین وظایف و تعهدات مرکز مطالعه روانشناسی بالینی جهت  به شرح زیر می باشد:

  • مشاوره دانشجو در انتخاب موضوع و گرایشی که کاملاً بکر و خلاقانه باشد.
  • انتخاب بهترین روش جمع آوری داده ها از منابع معتبر داخلی و خارجی
  • تدوین و نگارش اصولی پایان نامه طبق اصول و قوانین دانشگاه دانشجو
  • ارائه پایان نامه در مدت زمان درخواستی دانشجو
  • تضمین کیفیت پایان نامه
  • اصلاح پایان نامه در صورت وجود هرگونه اشکال و یا اصلاحیه وارد شده
  • در دسترس بودن مشاوره ها
  • استفاده از تیم پژوهشی و مطالعاتی با تجربه در این زمینه

البته گستردگی میزان خدماتی مرکز مطالعات روانشناسی بالینی بیشتر از این موارد می باشد. ما در اینجا صرفا نمونه هایی را برای شما ارائه داده ایم تا کمی اطلاعات پیش زمینه در این مورد داشته باشید.

اصلاح پایان نامه

اگر بخواهیم یکی از مهمترین چالش‌ های دانشجویان فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی را ارائه دهیم، تهیه پایان نامه ای با کیفیت و تضمین شده می باشد، که نمره قبولی برای دانشجو به همراه داشته باشد. البته علاوه بر نمره قبولی، میزان اعتبار پایان نامه تاثیر بسزایی در شغل آینده آنها خواهد داشت. از آنجایی که مرکز مطالعات روانشناسی،  انجام پایان نامه روانشناسی بالینی را به صورت تضمینی انجام می دهد، در صورت هرگونه اصلاحیه از طرف دانشگاه ، کارشناسان این مرکز تمام اصلاحیه ها را بصورت رایگان انجام خواهد داد. جهت اطلاع از شرایط اصلاح پایان نامه روانشناسی بالینی صفحه مزبور را مطالعه کنید.

تعداد صفحات و ساختار پایان نامه

یکی از عواملی که باعث می شود تا  انجام پایان نامه روانشناسی بالینی حالت علمی – تحقیقاتی داشته باشد، این است که دانشجو ساختار پایان نامه را به طور کامل رعایت کند. معمولا صفحات از ۱۵۰ تا ۱۸۰ متغیر می باشد. در غیر اینصورت به عنوان یک مقاله سطحی در نظر گرفته می شود. ما در زیر سعی می کنیم یک ساختار کاملا منسجم را به شما معرفی کنیم، البته با توجه به نوع موضوع شما، ممکن است این ساختارمتفاوت باشد. ساختار پایان نامه روانشناسی بالینی در حالت کلی از موارد زیر تشکیل می شود:

  • صفحه عنوان
  • صفحه بسم الله
  • سپاس‌گزاری‌ها و متن تقدیم
  • چکیده مطالب جهت آشناسازی با بحث مورد نظر
  • فهرست مطالب درج شده در پایان نامه با درج صفحه
  • فهرست اشکال و جداول و نمودارهایی که برای توضیح بیشتر استفاده می شود، مانند آمار یا تحقیقات محلی
  • لیست اختصارات
  • واژه نامه مختص کلمات بسیار تخصصی یا کلمات زبان خارجی
  • مقدمه
  • بررسی کامل و جامع ادبیات موضوعی یا چارچوب نظری و فرضیه های موجود
  • روش‌ جمع آوری داده ها و نگارش و تدوین آنها
  • نتایج حاصله از پایان نامه
  • بحث و گفت‌وگو
  • نتیجه گیری که بر پایه اسناد علمی و پژوهشی
  • لیست مراجع و منابع

بهترین موسسه انجام پایان نامه روانشناسی بالینی

مشخص است که سپردن انجام پایان نامه به یک موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی برای دانشجویان، یک اقدام کاملا حیاتی و مهم است چون باید به دنبال موسسه ای باشید که به عنوان بهترین موسسه در این زمینه شناخته شده است توصیه ما این است که از انتخاب موسسه های متفرقه بپرهیزید، چون مشاوران آنها همیشه در دسترس نمی باشند یا با تضمین کیفیت پایان نامه را ارائه نمی دهند.
افتخار می کنیم که این مجموعه طی چهار سال متوالی عنوان بهترین موسسه مطالعه روانشناسی را برای  انجام پایان نامه روانشناسی بالینی به خود اختصاص داده است و از این حیث، پر افتخارترین موسسه پژوهشی در کشور است.

سوابق مرکز مطالعات روانشناسی بالینی در انجام پایان نامه

دانشجویان با کمی بررسی سوابق مرکز مطالعات روانشناسی در  انجام پایان نامه روانشناسی بالینی خواهند دید، این موسسه دارای سابقه‌ بسیار درخشانی می باشد. از این رو متوجه خواهند شد مشاوره گرفتن از استادان این مرکز جهت انجام پایان نامه کاملاً ضروری و واجب است. دسترسی آسان مشاوران یکی دیگر از مواردی بوده که جزء سابقه ی درخشان این موسسه محسوب می شود.
معمولاً استاد راهنمای دانشگاه به خاطر مشغله های فراوان کاری در دسترس دانشجویان نمی باشد، به خاطر همین توصیه می شود، دانشجویان جهت انجام پایان نامه خود به مشاوران تخصصی مرکز مطالعات روانشناسی اعتماد کنند. البته توصیه این مرکز مطالعاتی به دانشجویان این است که برای اینکه بتواند یک مسیر راحت و آسان را جهت انجام پایان نامه خود بگذرانند، حتماً همفکری متخصصان این حوزه که دارای سابقه ای مثال‌ زدنی هستند را فراموش نکنند.
خوشبختانه مجموعه مطالعاتی افتخار دارد با گروه پژوهشی و تحقیقاتی ای که فارغ‌التحصیل کارشناس و دکتری هستند و همچنین اساتید دانشگاه ها در تمامی مقاطع، رشته ها و گرایش ها همکاری لازم را داشته باشد.  سابقه طولانی در زمینه تحقیقات و انجام پایان نامه باعث می شود تا این موسسه آمادگی خود را جهت مشاوره و کمک به دانشجویان اعلام کند.

نظرات کاربران درباره خدمات این مجموعه:

سرویس ها و خدماتتون بی نظیر هست، پشتیبانی عالی و از نظر من که حدود چهارماه هست با شما آشنا شدم قطعا میگیم بهترین شرکت پژوهشی رشته روانشناسی بالینی در ایران هستید.

سمانه پاکدل, دانشگاه علامه

با سلام و احترام ممنون از همه پرسنل زحمتکش و دلسوز مرکز مطالعات روانشناسی بالینی واقعا دمتون گرم من که خیلی ازتون راضیم خیلی کاربلد و با محبت هستین

فاطمه مهراندوز, دانشگاه آزاد تهران شمال

این نظرو واسه اون افرادی دارم ثبت میکنم که دنبال یک موسسه پژوهشی با کیفیت، ارزان، با پشتیبان عالی وشبانه روز هستند شک نکنید و مرکز مطالعات روانشناسی بالینی رو انتخاب کنید

یاشار باغدار, دانشگاه ارومیه

با سلام : بدون شک بینظیرترین موسسه پژوهشی برای رشته روانشناسی بالینی از نظر کیفیت و پشتیبانی هستید . با تشکر از خانم دکتر زارع که زحمت کار من رو کشیدن

زهرا پیرمرادی, دانشگاه آزاد اهواز

سلام خواستم سوال کنم شما کار چاپ مقاله هم انجام می دین یا خیر؟ من رساله ام تکمیل شده و میخواستم کار مقاله انجام بدم

کامران اسماعیل زاده, دانشگاه اراک

به جرات میکم سریعترین پشتیبانی رو موسسه مطالعات روانشناسی بالینی داره ، این نکته مهمترین عامل برای یک موسسه پژوهشی خوب هست ، با ارسال اولین تیکت ، از سرعت پاسخدهی شگفت زده خواهید شد !!

پدرام نکیسا, دانشگاه تربیت مدرس

با سلام من لیلا روهنده هستم خواستم از خدمات حرفه ای و دلسوزانه تان تشکر کنم و اطلاع بدم که با موفقیت از پایان نامه ام دفاع کردم. از تمام پرسنل زحمت کش پژوهشگاه تشکر می کنم و آروی موفقیت دارم

لیلا روهنده, دانشگاه تبریز

موسسه بسیار خوبی هست و یکی از مهمترین مزایای شما داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی و حرفه ای ؛ در عین حال با سرعت بالا میباشد. به من که ثابت شده تا جایی که بتونن و در توان داشته باشند کمک و راهنمایی میکنن و در همه ی زمینه ها کنارتون هستند.

نگار نقاش, دانشگاه آزاد تهران جنوب

پشتیبانی عالی و پیگیر… ممنون خداقوت

مصطفی کریمیان, دانشگاه آزاد تهران شمال

با سلام خواستم اطلاع بدم که پروپوزال من تصویب شد لطفا اقدامات لازم برای نگارش پایان نامه ام رو انجام بدین. با نهایت تشکر از زحمات شما

رسول کولیوند, دانشگاه آزاد زنجان

با سلام
تنها دوست هستم خواستم از خدمات تخصصی موسسه تون تشکر کنم

یاسر تنهادوست, دانشگاه شهید بهشتی

باسلام خدمت پرسنل مجرب و دلسوز موسسه مطالعاتی روانشناسی بالینی جاداره که از همه عزیزانی که در پاسخ دهی به کاربران در اسرع وقت بااخلاق کاملاََ پسندیده جواب گوی ما هستید صمیمانه تقدیر و تشگر کنیم . دکتر فهیمه جباری

فهیمه جباری, دانشگاه علامه

با سلام
من تعریف شما رو از چند نفر از همکلاسیهام شنیده بودم خواستم بدونم هزینه نگارش پایان نامه چند تومن هست و شرایط پرداختش چطوره. ممنون از شما

فاطمه پیری, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنون از موسسه مطالعات روانشناسی بالینی، بهترین سایت پژوهشی و پشتیبانی 24 ساعته و عالی آنها

ناصر صبری, دانشگاه آزاد بجنورد

کار من با دو روز تاخیر تحویل داده شد ولی از نظر کیفیت خیلی راضی بودم. بهرحال ممنون از همکاری شما عزیزان

الهام یاردوست, دانشگاه بوعلی

معرفی موسسات پژوهشی

دانش آموزانی که در جستجوی مرکزی معتبر جهت انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی هستند می توانند به پژوهشگاه تخصصی این رشته مراجعه کنند همچنین عزیزانی که در سایر رشته های علوم انسانی تحصیل می کنند می توانند جهت سفارش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد به موسسه ایران داکیومنت مراجعه داشته باشند.