مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه روانشناسی بالینی در پژوهشگاه تخصصی روانشناسی

اگر در آغاز مراحل پروژه پایان نامه روانشناسی بالینی هستید توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی این صفحه را مطالعه کنید

صفر تا صد مراحل نوشتن پروژه روانشناسی بالینی

صفر تا صد مراحل نوشتن پروژه روانشناسی بالینی

یکی از زیرمجموعه های مهم و کاربردی در روانشناسی، روانشناسی بالینی می باشد که به شناخت ناهنجاری رفتاری در انسان میپردازد. درحال حاضر این رشته بیشترین متقاضیان را از نظر تعداد به خود اختصاص داده است. دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی می توانند علاوه بر تدریس در دانشگاه ها، در مراکزی مانند بیمارستان ها، کلینیک ها و مؤسساتی که خدمات روانشناسی ارائه می دهند مشغول بکار شوند. دانشجویان بایستی برای نگارش پایان نامه ای قوی عزم خود را جزم نمایند تا علاوه بر دریافت نمره عالی، یک رزومه عالی برای خود ایجاد نمایند زیرا این کار در آینده شغلی شان، تاثیر لازم را خواهد داشت.

درخواست مشاوره پایان نامه روانشناسی بالینی

درباره صفر تا صد مراحل نوشتن پروژه روانشناسی بالینی

به این نکته اشاره کرد که دانشجویان رشته روانشناسی بالینی می توانند پایان نامه ای قوی ارائه دهند، و برای رسیدن به این مهم، دانشجویان نگارش پایان نامه خود را با توجه به سختی کارآغاز می کنند و در مدت زمان مشخصی بایستی یک محتوای تحقیقاتی بکر و جدید را مورد پژوهش قرار داده و گردآوری کنند و سپس اقدام به تایپ، ویراستاری و غیره نمایند و از طرفی انجام آن بدون رعایت استانداردهای لازم، موجب مردود شدن آن و تحمل هزینه‌های دوباره و اتلاف وقت زیادی می شود. با توجه به موارد بیان شده، دانشجویان بایستی در این زمینه‌ از متخصصان این حوزه درخواست مشاوره نمایند. ما در مرکز مطالعات روانشناسی بالینی با داشتن اساتیدی برجسته از صفر تا صد مراحل نوشتن پروژه روانشناسی بالینی را به شکل صحيح و زیر نظر اساتید راهنمای شما در دانشگاه محل تحصیل تان انجام می‌دهیم.

 مراحل صفر تا صد مراحل نوشتن پروژه روانشناسی بالینی

نگارش مراحل صفرتاصد پایان نامه روانشناسی بالینی تا حد زیادی به نظر استاد راهنمای شما در دانشگاه بستگی دارد که چگونه شما را راهنمایی نمایند، با این حال برخی قواعد کلی و دستورالعمل هایی در هر دانشگاه در این زمینه وجود دارد که دانشجو باید قبل از شروع به نگارش پایان نامه آن را در نظر بگیرد و رعایت کند.

  • انتخاب موضوع بعنوان اولین قدم انجام پایان نامه روانشناسی بالینی
  • نگارش پروپوزال و تصویب آن
  • نگارش فصلهای پایان نامه روانشناسی بالینی
  • استعلام همانندجویی پایان نامه
  • تهیه فایل پاورپوینت جلسه دفاع
  • استخراج مقاله از پایان نامه

انتخاب موضوع بعنوان اولین قدم انجام پایان نامه روانشناسی بالینی

بکر بودن موضوع پایان نامه اولین اصل از اصول پایان نامه نویسی می باشد، ممکن است دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکترا جهت انتخاب موضوع پایان نامه با استاد راهنمای خود مشورت نمایند، به هر حال در انتخاب موضوع پایان نامه بایستی بسیار با دقت عمل کرد، چراکه طی نمودن مسیر تحقیقات در مورد این موضوع در صورتی که به آن علاقه مند باشید، برای شما بسیار آسان تر و دلچسب تر خواهد بود و سختی های این مسیر شما را کمتر آزار خواهد داد. در نوشته های پیش از این اشاره گردید که موضوع مورد انتخابی برای پایان نامه شما نباید تکراری باشد، بدین منظور و جهت استعلام از تکراری نبودن موضوع پایان نامه می توانید به سایت ایرانداک مراجعه نمایید تا گواهی عدم تکرار موضوع را دریافت کنید.
در صورتی که پس از مشخص شدن پاسخ استعلام در سایت ایرانداک، موضوع انتخابی دانشجو تکراری باشد، دانشجو بایستی موضوع خود را بلافاصله و با راهنمایی استاد خود تغییر دهد. گاهی پیش می آید که با تغییرات کوچکی در عنوان موضوع، این مشکل حل میشود ولی در مواردی نیز شما ناگزیر به انتخاب موضوع دیگری خواهید بود.
به طور خلاصه اینکه دانشجویان بایستی با مراجعه به سامانه پیشینه پژوهش و عضویت در آن نسبت به تایید ایمیل و ثبت نام خود نسبت به ثبت موضوع انتخابی و استعلام آن و همچنین دریافت گواهی عدم تکرار اقدام نماید.

نگارش پروپوزال و تصویب آن

دانشجویان از زمان ورود به مقطع کارشناسی ارشد به واژه پروپوزال برخورد می نمایند. آنها برای نگارش پروپوزال  در این مقطع بایستی قواعد مربوط به آن را رعایت نمایید.
مراحل نگارش یک پروپوزال
اولین مرحله از مراحل نگارش یک پروپوزال، ارائه موضوع است که بایستی کاملا بکر باشد و در مورد آن تحقیقات خاصی صورت نگرفته باشد. این موضوع بایستی دارای اهمیت باشد و بتواند معضل یا مشکلی از مسائل روز جامعه را حل نماید یا راهکاری برای آن ارائه کند. موضوع پروپوزال می بایست با حوزه کاری و تخصص فرد هماهنگ باشد و همچنین منابع تحقیقاتی لازم، جهت بررسی اهداف تحقیق، ارائه گردد. همچنین موضوع انتخابی بایستی در عمل قابل اجرا باشد. محتوای پروپوزال باید در عین مختصر بودن کاملاً کاربردی و مفید باشد.
 مرحله دوم شرح و بیان مسئله
شرح و بیان مسئله که در واقع توضیح تخصصی و کامل مسائل و معضلاتی  که باعث ایجاد و انتخاب موضوع می شود و خلاصه اینکه با ارائه پایان نامه در جلسه دفاع، هیئت داوران متقاعد می شوند که انجام این پژوهش منجر به ایجاد یک دستاورد جدید شده است.
مرحله سوم پیشینه پژوهش
در پیشینه پژوهش، دانشجویان بایستی تحقیقات خود را در راستای پژوهش به زبانی قابل فهم ایراد نماید. پیشینه تحقیق به منظور جلوگیری از تکرار پژوهش درباره یک مسئله و جلوگیری از کپی نمودن نتیجه تحقیقات سایر محققین است.
 مرحله چهارم تعیین اهداف پژوهش محقق و پژوهشگر 
در این مرحله محقق بایستی هدف کلی و واقعی خود را از انجام تحقیق در مورد موضوع انتخابی مشخص نمایدمرحله پنجم مفروضات پژوهش همچنین در این مرحله محقق بایستی فرضیه های مورد نظرش را در باب تحقیقات مورد نظر با یک متر و معیار قابل اندازه گیری بیان نماید.
مرحله ششم روش ها و مراحل اجرای پژوهش 
در این قسمت اشاره به روش ها و مراحل در اجرای پژوهش بایستی توسط محقق به روشنی بیان شود و در آن روش های نمونه گیری ابزار، روش های جمع آوری اطلاعات و داده ها مورد بحث قرار گیرد.
مرحله هفتم ذکر منابع 
در این مرحله بایستی منابع تحقیقی مورد استفاده در پژوهش ذکر گردد.

نگارش فصلهای پایان نامه روانشناسی بالینی

برای فصل بندی پایان نامه میتوان حدوداً ۵ فصل را در نظر گرفت:
فصل اول شامل گسترش و توسعه پروپوزال و طرح پژوهشی می باشد و دانشجو به شرح مسئله و فرضیه ها می پردازد.
در فصل دوم محتوای مباحث نظری و دانش تئوری درباره انواع متغیرهای تحقیقی به طور کامل همراه با توضیح درباره تحقیق منابع می آید.
فصل سوم در ارتباط با روش های تحقیق می باشد، که در آن نمونه ها و ابزار تحقیقی، پرسشنامه های احتمالی مربوط به طرح پژوهش و متغیرها و جامعه آماری ذکر می گردد،
فصل چهارم، دانشجویان رشته روانشناسی بالینی بایستی به نرم‌افزار ‏spss مسلط  میباشند چرا که در این فصل مقایسه داده های آماری و اطلاعات جمع آوری شده خود را با این نرم افزار تجزیه و تحلیل می نمایند.
در فصل پنجم نتایج به دست آمده تفسیر و شرح داده میشود و انجام آن نیاز به دانش و تجربه کافی دارد.

استعلام همانندجویی پایان نامه

استعلام اینکه چه میزان مشابهت در محتوای پایان نامه شما با آنچه تاکنون تحقیق شده، وجود دارد، یکی از مسائل بسیار جدی برای دانشجویان می باشد. مخصوصاً زمانی که کار پایان نامه خود را به دیگران سپرده باشید و ندانید که آنها از چه منابعی در پایان نامه شما استفاده کرده اند؛ زیرا در صورتی که نتیجه استعلام متون پایان نامه درجه بالایی از همانندی را نشان دهد استاد راهنما، پایان نامه شما را نمی پذیرد و ممکن است متهم به سرقت علمی گردید و اینجاست که استعلام همانندجویی پایان نامه می‌تواند قبل از وقوع چنین موضوعی به کمک شما بیاید و در نتیجه شما قبل از ارائه پایان نامه میتوانید میزان استفاده از منابع مختلف در آن را مشخص و نسبت به اصلاح آن اقدام نمایید. اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید با کارشناسان ما در مرکز مطالعات روانشناسی بالینی تماس حاصل فرمایید تا آنها از صفر تا صد مراحل نوشتن پروژه روانشناسی بالینی را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

تهیه فایل پاورپوینت جلسه دفاع

نرم‌افزاری که به شما کمک می‌کند تا  محتوای ارزشمند پایان نامه خود را که آماده نموده اید  به نحو احسن به نمایش بگذارید، نرم افزار پاورپوینت می باشد. تهیه یک پاورپوینت مناسب و استاندارد نیاز به تخصص کافی در این زمینه دارد و بایستی با حساسیت و دقت زیادی ‌ انجام بپذیرد. شما بایستی در مدت زمان کوتاهی مطالب خود را با اسلاید های جذاب  به سمع و نظر داوران برسانید. شما در تهیه پاورپوینت باید تایم زمانی تعیین شده توسط دانشگاه خود را به خوبی مدیریت نمایید تا بتوانید تمام اسلایدها و مطالب خود را تقسیم بندی نموده و آنها را بطورکامل و بدون نقص ارائه نمایید. در تهیه پاورپوینت جلسه دفاع بایستی بدانید که مطلبتان را خلاصه شده و با یک تیتر بندی زیبا بیان نمایید. شماره گذاری صفحات اسلاید ها در پاور پوینت مسئله مهم دیگری است که بایستی انجام شود. این امر از جهت دیگری نیز دارای اهمیت است و آن این است که داوران و اساتید به آسانی بتوانند پس از پایان جلسه موارد و سوالاتی را که نیاز به توضیح یا اصلاح دارند را با استناد به آن صفحه به آسانی به اطلاع شما برساند. شما بایستی جهت برانگیختن توجه داوران و حاضرین در جلسه دفاع  از یک قالب و تم مناسب با حال و هوای جلسه در پاور پوینت استفاده نمایید..

استخراج مقاله از پایان نامه

در صورتی که  نگارش پایان نامه منجر به استخراج یک مقاله با کیفیت و با سطح علمی بالا از پایان نامه نگردد حق مطلب ادا نمی شود، چرا که داشتن یک مقاله علمی خوب در رزومه کاری یک محقق مانند نگینی می درخشد و با پذیرش و چاپ آن در یک نشریه معتبر جهانی همچون ساینس دایرکت موجب ایجاد ارتباط و معرفی شما در سطح بین الملل میگردد. اگرچه ساختار نگارش مقاله از پایان نامه متفاوت است ولی در حقیقت این هنر محقق است که توانسته با هوشمندی محتوای مهم و حساس را با دقت از پروپوزال پایان نامه گلچین و تحت یک ساختار مستقل ارائه نماید. استخراج مقاله جزویکی از مراحل صفر تا صد مراحل نوشتن پروژه روانشناسی بالینی است که با کمک متخصصین و محققین ماهر و ورزیده  که در این حوزه فعالیت می کنند، انجام می گیرد.

نکات مهم در دفاع از پایان نامه روانشناسی بالینی

دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد بعد از اتمام نگارش پایان نامه بایستی یک نسخه از آن را به دانشگاه خود تحویل نمایند تا پس از انتخاب داوران با حضور در یک جلسه کاملا رسمی ضمن گزارش شفاهی از تحقیقات و پژوهش ها در پروژه خود پاسخگوی سوالات داوران باشند. بنابراین دانشجو بایستی از یک مهارت نسبی در سخنرانی برخوردار باشد. در این جلسه دانشجویان با مواردی که در پایان نامه بایستی اصلاح شود روبرو خواهند شد، که  باید قبل از ارائه نسخه نهایی نسبت به رفع آن ها اقدامات لازم را انجام دهند. دانشجو بایستی برای نحوه ارائه خود از جنبه های مختلف، دارای آمادگی های لازم گردد و در جلسات تمرینی این موارد را بارها تکرار و مورد بازبینی قرار دهد تا بتواند در وقت معمول سی تا چهل دقیقه ای خود حق مطلب را ادا کند و همچنین بایستی به کار با نرم افزار پاورپوینت تسلط کامل داشته باشد و ابزار لازم در جلسه دفاع مانند لپ تاپ یا کامپیوتر خود را بازبینی کند. دانشجو همچنین باید در ایام نزدیک به جلسه دفاع مراقب سلامتی خود باشد تا بتواند با انرژی کامل و تمرکز، جلسه را به نحو احسن اداره نماید. او همچنین  می بایست در جلسه دفاع با ظاهری کاملاً رسمی حضور یابد و ضروری است که تا قبل از رسیدن موعد جلسه خود، در جلسات دفاع مربوط به دانشجویان دیگر شرکت نماید تا با محیط آشنا گردد.

سوابق مرکز مطالعات روانشناسی بالینی در انجام پایان نامه

دانشجویان به خوبی می‌دانند انجام پایان نامه روانشناسی بالینی یک کار تخصصی است که نیازمند تجربه کافی است. جدای از این، بحث زمانی که در اختیار دانشجو قرار دارد تا پایان نامه خود را به پایان برساند محدود است. با توجه به این مسائل دانشجویان بایستی انجام امور پایان نامه خود را به موسسات با سابقه درخشان که دارای محققین با تجربه در حوزه روانشناسی بالینی هستند واگذار نمایند. مرکز مطالعات روانشناسی بالینی با داشتن تمامی این خصوصیات می تواند در این امر کمک شایانی به دانشجویان عزیز نماید. متخصصین این مرکز از صفر تا صد مراحل نوشتن پروژه روانشناسی بالینی دانشجویان را با توجه به قواعد دانشگاه محل تحصیل آنها انجام می دهند دانشجویان عزیزی می توانند جهت اطلاع از ظرفیتهای این مجموعه، صفحات زیر را نیز مطالعه کنند:

انجام پایان نامه توانبخشی

انجام پایان نامه روانشناسی خانواده

روانشناسی کودک و نوجوان

نظرات کاربران درباره مرکز مطالعات روانشناسی بالینی

همکاران ما در مرکز مطالعات روانشناسی بالینی به طور مرتب پس از انجام پروژه‌های خود، نظرات دانشجویان و کاربران خود را در مورد کیفیت انجام پروژه ها و سایر مسائل از آنها خواهد پرسید. خوشبختانه  قریب به اتفاق مراجعینی که بخشی از پروژه های خود و یا  صفر تا صد مراحل نوشتن پروژه روانشناسی بالینی خود را به مرکز مطالعات روانشناسی واگذار نموده اند، رضایت کامل را دارند.
بنا به گفته کاربران پاسخگویی مناسب، راهنمایی دقیق، بکر بودن محتوای ارائه شده در پروژه ها از مواردی بوده که این مرکز را از سایرین متمایز ساخته است.

سرویس ها و خدماتتون بی نظیر هست، پشتیبانی عالی و از نظر من که حدود چهارماه هست با شما آشنا شدم قطعا میگیم بهترین شرکت پژوهشی رشته روانشناسی بالینی در ایران هستید.

سمانه پاکدل, دانشگاه علامه

با سلام و احترام ممنون از همه پرسنل زحمتکش و دلسوز مرکز مطالعات روانشناسی بالینی واقعا دمتون گرم من که خیلی ازتون راضیم خیلی کاربلد و با محبت هستین

فاطمه مهراندوز, دانشگاه آزاد تهران شمال

این نظرو واسه اون افرادی دارم ثبت میکنم که دنبال یک موسسه پژوهشی با کیفیت، ارزان، با پشتیبان عالی وشبانه روز هستند شک نکنید و مرکز مطالعات روانشناسی بالینی رو انتخاب کنید

یاشار باغدار, دانشگاه ارومیه

با سلام : بدون شک بینظیرترین موسسه پژوهشی برای رشته روانشناسی بالینی از نظر کیفیت و پشتیبانی هستید . با تشکر از خانم دکتر زارع که زحمت کار من رو کشیدن

زهرا پیرمرادی, دانشگاه آزاد اهواز

سلام خواستم سوال کنم شما کار چاپ مقاله هم انجام می دین یا خیر؟ من رساله ام تکمیل شده و میخواستم کار مقاله انجام بدم

کامران اسماعیل زاده, دانشگاه اراک

به جرات میکم سریعترین پشتیبانی رو موسسه مطالعات روانشناسی بالینی داره ، این نکته مهمترین عامل برای یک موسسه پژوهشی خوب هست ، با ارسال اولین تیکت ، از سرعت پاسخدهی شگفت زده خواهید شد !!

پدرام نکیسا, دانشگاه تربیت مدرس

با سلام من لیلا روهنده هستم خواستم از خدمات حرفه ای و دلسوزانه تان تشکر کنم و اطلاع بدم که با موفقیت از پایان نامه ام دفاع کردم. از تمام پرسنل زحمت کش پژوهشگاه تشکر می کنم و آروی موفقیت دارم

لیلا روهنده, دانشگاه تبریز

موسسه بسیار خوبی هست و یکی از مهمترین مزایای شما داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی و حرفه ای ؛ در عین حال با سرعت بالا میباشد. به من که ثابت شده تا جایی که بتونن و در توان داشته باشند کمک و راهنمایی میکنن و در همه ی زمینه ها کنارتون هستند.

نگار نقاش, دانشگاه آزاد تهران جنوب

پشتیبانی عالی و پیگیر… ممنون خداقوت

مصطفی کریمیان, دانشگاه آزاد تهران شمال

با سلام خواستم اطلاع بدم که پروپوزال من تصویب شد لطفا اقدامات لازم برای نگارش پایان نامه ام رو انجام بدین. با نهایت تشکر از زحمات شما

رسول کولیوند, دانشگاه آزاد زنجان

با سلام
تنها دوست هستم خواستم از خدمات تخصصی موسسه تون تشکر کنم

یاسر تنهادوست, دانشگاه شهید بهشتی

باسلام خدمت پرسنل مجرب و دلسوز موسسه مطالعاتی روانشناسی بالینی جاداره که از همه عزیزانی که در پاسخ دهی به کاربران در اسرع وقت بااخلاق کاملاََ پسندیده جواب گوی ما هستید صمیمانه تقدیر و تشگر کنیم . دکتر فهیمه جباری

فهیمه جباری, دانشگاه علامه

با سلام
من تعریف شما رو از چند نفر از همکلاسیهام شنیده بودم خواستم بدونم هزینه نگارش پایان نامه چند تومن هست و شرایط پرداختش چطوره. ممنون از شما

فاطمه پیری, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنون از موسسه مطالعات روانشناسی بالینی، بهترین سایت پژوهشی و پشتیبانی 24 ساعته و عالی آنها

ناصر صبری, دانشگاه آزاد بجنورد

کار من با دو روز تاخیر تحویل داده شد ولی از نظر کیفیت خیلی راضی بودم. بهرحال ممنون از همکاری شما عزیزان

الهام یاردوست, دانشگاه بوعلی

معرفی موسسات پژوهشی

به دانشجویانی که درباره نگارش پایان نامه در رشته کشاورزی از ما سوال می کنند با اطمینان تاکید می کنید هیچ موسسه ای با کیفیت تر از موسسه خردبین جهت انجام پایان نامه مهندسی کشاورزی نیست پس با خیال راحت از خدمات این موسسه استفاده کنید.

همچنین دانشجویانی که در رشته های علوم انسانی تحصیل می کنند و در جستجوی بهترین موسسه پایان نامه نویسی در تهران هستند می توانند به موسسه دانشپورت مراجعه داشته باشند.