نوشتن پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی در پژوهشگاه تخصصی روانشناسی

نگارش پروپوزال دکتری با بالاترین سطح کیفیت و تضمین تصویب فوری در شورای پژوهشی دانشگاه

نوشتن پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی

نوشتن پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی

پروپوزال فرایندی  است کاملا علمی، که  به واسطه همین موضوع، دانشجویان رشته  روانشناسی برای انجام پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی خود پیرامون بحث های های روانشناسی بالینی لازم است برای تمامی گزاره های مطرح شده در پروپوزال خود رفرنس های علمی و معتبری  را ارائه دهند. در قسمت پروپوزال، دانشجو باید این رفرنس ها را که شامل مقالات علمی، کتاب ها و سایت های معتبر می باشد به شیوه ای به اساتید دانشکده خود ارائه دهد که نظر آنها را به عنوان و موضوع رساله خود جلب کند.
دانشجویان مقطع دکتری روانشناسی برای  انجام پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی  می بایست اصول و قوانینی را رعایت کنند که پروپزال آنها قالب مشخص و متناسب با اصول استاندارد تحقیقات را داشته باشد که این اصول  در هر دانشگاهی متفاوت می باشد  و قالب شیوه نامه پروپزال  باید براساس درخواست و نیاز دانشجو  طراحی شود.

درخواست مشاوره پایان نامه روانشناسی بالینی

مراحل نوشتن پروپوزال دکتری در مرکز مطالعات روانشناسی بالینی

موسسات مختلف برای نوشتن پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی ، ساختار متفاوتی دارند که مرکز مطالعات روانشناسی بالینی هم از این قاعده مستثنی نبوده است. ساختار نگارش پروپزال در مرکز مطالعات شامل قسمت های زیر می باشد:

           انتخاب عنوان کابردی و جذاب  

دانشجویان دکتری روانشناسی بالینی باید عنوان هایی انتخاب کنند که کاملا گویای موضوعی که بعدا دررساله بحث میکنند باشد، و همچنین عناوین، مبهم نباشد و شامل کلمات اساسی پژوهشی شما باشد.

          عامل مهم بعدی نوشتن مقدمه است

در هر پژوهشی هدف، بررسی یکسری مطالب مبهمی  است که قبل از شما کسی به این مطالب، پاسخی  نداده است یا پاسخ به مرور زمان و با پیشرفت دامنه پژوهشی مردود شده است و دانشجو به دنبال ایده ای هست که این مشکل را حل کند. مقدمه جایگاه  خوبی است که دانشجو به بازیابی این سوالات اساسی بپردازد.

          مروری بر ادبیات کلی پروژه یا بیان مسئله  

قائدتا هدف تحقیقات و پژوهشها و بیان مسئله در رساله و پایان نامه ای که موسسه مطالعات روانشناسی بالینی  انجام می دهد، این است که درک دانشجو از موضوع  و اینکه چگونه مطالعات او  می تواند به درک بیشتر حوزه تحقیق کمک کند؟ مورد بررسی قرار می گیرد و دانشجو با بیان مسئله موضوع مورد پژوهش را به چالش می کشد و با این روش دیدگاهی به مخاطبین و اساتید خود نسبت به عنوان پژوهش می دهد.

          ضرورت پژوهش در حیطه روانشناسی بالینی

در این بخش، موسسه مطالعات روانشناسی بالینی به جزئیات بیشتری در مورد تمرکز کلی تحقیق خود می پردازد. دانشجویان می توانند در این بخش با طراحی کلی پایان نامه خود و نوشتن پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی و رویکردی که قصد اتخاذ آن را دارند، بیشتر آشنا شوند.

          خلاصه ای از نکات اصلی تحقیق و ضرورت پژوهش

پژوهشگر در نوشتن اهمیت تحقیق خود باید  با توجه به دانش و نظریات موجود، دلایل اهمیت مسئله تحقیق را بیان کند. او برای این کار، باید نشان دهد که در تحقیق ، از دیدگاهی جدید و خلاقانه به مسائل روز می نگرد. با ذکر اهمیت موضوع تحقیق، باید اهمیت و ارزش تحقیق را نسبت به نظریه های موجود و یا شرایط موجود، ثابت کرد.

نتیجه گیری

این  مرکز با فرض بر معتبر بودن پژوهش، نتایج احتمالی ای که به دست خواهد آمد را مطرح می کند.

به دلیل این که جلسه دفاع از پروپوزال مکان خوبی است برای برجسته کردن موضوع رساله ی دانشجو، موسسه مطالعات روانشناسی با به کارگیری کادری مجرب سعی برآن دارد که پروپزال با کیفیت و با نتیجه گیری مطلوبی را در اختیار دانشجویان قرار دهد تا آنها بهتر بتوانند از پروپزال خود دفاع کنند.

 

هزینه نوشتن پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی

هزینه نوشتن پروپزال به متغیرهای زیادی نیاز دارد من جمله:

  1. خواندن کتاب-اسناد علمی وتاریخی
  2. انجام دادن تحقیقات میدانی
  3. مصاحبه،آزمایش، آزمون های آماری و تهیه پرسش نامه که یکی از ابزار تحقیق می باشد.
  4. حتی ممکن است به نرم افزارهای تخصصی نیاز پیدا شود.

 هرکدام از این موارد متحمل هزینه هایی می شوند. هزینه انجام رساله دکتری روانشناسی بالینی  به موضوع رساله و زمان مشخص شده ی دانشجو بستگی دارد، موضوعات کارگاهی بسیارهزینه بر هستند، البته که رشته روانشناسی بالینی  در بیشتر موارد فاقد کارهای عملی و آزمایشگاهی می باشد به همین خاطر به نسبت رشته های دیگر،هزینه کمتری برای انجام پروپوزال دکتری  روانشناسی بالینی  برآورد می شود.

مساله بعدی زمان دانشجو است که هرچه فرصت دانشجو برای ارائه پروپوزال کمتر باشد  و ملزم به نگارش سریعتر رساله دکترا باشد، مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری خواهد شد.

موسسه مطالعات روانشناسی بالینی  می تواند توسط کارشناسان دقیق و ماهر خود، مشاوره دقیق به دانشجویان دهد تا در فرصتی که دانشجو دراختیار دارد بهترین رساله را تهیه و تنظیم نماید.

زمان بندی نگارش پروپوزال

دانشجویان باید برای نگارش پروپزال خود یک زمان بندی ارائه کنند که تا چه زمانی نوشتن پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی آماده ارائه نهایی می شوند. استاد راهنما هم احتمالا مشتقاق است از زمان بندی دانشجو آگاه شود. این زمانبندی  برای شخصی که تسلط نسبی روی موضوع پژوهش داشته باشد حداکثر یک هفته و با توجه به مقالاتی که باید درمورد آن موضوع مطالعه و بررسی کرد این زمان بیشتر میشود.

نوشتن فوری و تصویب تضمینی پروپوزال

انجام پروپزال روانشناس بالینی برای دانشجویان این رشته، آخرین و مهمترین مرحله‌ی چالش برانگیز به شمار می رود که باید با کیفیت انجام شود.  این کیفیت باید از مراحل اولیه که انتخاب یک موضوع غیر تکراری است تا مراحل پایانی مانند اصلاح پایانی محتوای پایان نامه رعایت شود.
بنابراین نیاز است تا بارها کیفیت مطالب دقیق بررسی شود تا وضع کیفی آن از هر لحاظ مورد سنجش قرار گرفته و از اصالت آن اطمینان حاصل شود. یکی از اصول بسیار مهمی که همواره مورد توجه استاد راهنما و داوران قرار میگیرد، رعایت اصول و سطح کیفی پروپزال است که پژوهشگران مرکزمطالعات روانشناسی بالینی با دقت در انتخاب عنوان، بهره گیری از منابع معتبر و کاملا به روز در دنیا، آمارها و داده های دقیق و واقعی و بسیاری موارد دیگر، این تضمین را به دانشجویان می دهند که پروپزال با کیفیت و  تاثیرگذاری را به آنها تحویل دهند.
این موسسه به این قضیه اذعان دارد که  در انجام پروپزال می بایست پاسخ و یا راه حلی برای یک مسئله‌ی تحقیقاتی پیدا کند و بعدها ممکن است  دانشجویان بسیاری از این پژوهش استفاده کنند. بنابراین با رعایت اصول اساسی پروپزال نویسی تضمینی بر کیفیت پروپزال انجام شده خواهند داد.

سفارش نوشتن پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی

انجام پروپزال روانشناسی بالینی بخش بسیار مهم و حساسی برای نگارش رساله دکتری این رشته می باشد. ارائه‌ی یک پایان نامه‌ی استاندارد و اصولی برای دانشجویان مزایای زیادی دارد و کسب یک نمره‌ی عالی مهمترین مزیت آن است که بخصوص برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند یک رزومه بسیار عالی و قوی محسوب می‌شود. به همین دلیل تمامی مراحل انجام پایان نامه از پروپوزال نویسی گرفته تا جلسه‌ی دفاع از پایان نامه باید با صرف وقت و تلاش زیادی انجام شود تا دانشجو به نتیجه‌ی مطلوب دست پیدا کند.

انجام رساله و بالاخص انجام پروپزال روانشناسی بالینی،  پروسه ای زمان بر و طاقت فرسا است و استفاده از مشاوره‌ و پشتیبانی افراد با تجربه به دانشجو کمک بزرگی خواهد کرد. مرکز مطالعات روانشناسی بالینی  در این مسیر با بهره گیری از مشاوره‌ی افراد متخصص و به کارگیری روش‌‌ها و مهارت‌های خاص قدم بسیار بزرگی را در جهت کسب موفقیت دانشجویانی که به این موسسه سفارش پروپزال را می دهند، خواهد گذاشت.

به غیر از دانشجویان دکتری،  دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد هم  درصورت نیاز به دریافت مشاوره برای تمامی مراحل انجام پایان نامه، میتوانند از خدمات مرکز مطالعات روانشناسی بهره مند شوند.

بهترین موسسه نوشتن پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی

مرکز مطالعات روانشناسی بالینی از بهترین مراکزی است که  که خدمات انجام پایان نامه‌های دانشجویی را ارائه میدهند. بسیاری از موسسات سعی دارند با ادغام چندین مقاله‌ی کم ارزش و استفاده از اعداد و ارقام غیر واقعی یک پروژه‌ی غیر استاندارد و غیر اصولی به شما تحویل دهند، اما دانشجویان باید هوشیار باشند و در چالش تبلیغاتی ای که آنها ادعا میکنند کار پایان نامه دانشجویان توسط اساتید مجرب موسسه ما انجام می شود نیفتند و در هنگام انتخاب بهترین موسسه سعی کنند بیشتر به نمونه کارهای انجام شده‌ی آن موسسه و میزان تخصص آنها توجه کنید.

مرکز مطالعات روانشناسی بالینی با تیم حرفه ای و متخصص برای انجام تخصصی پایان نامه‌ی روانشناسی بالینی، توانسته است سابقه‌ی بسیار درخشانی را در این زمینه به دست بیاورد. شما می‌توانید با اطمینان انجام پروپزال روانشناسی بالینی  خود را به این مرکز بسپارید.

سوابق مرکز مطالعات روانشناسی بالینی در نوشتن پروپوزال دکتری

دانشجویان دکتری می توانند با مشاهده سوابق درخشان مرکز مطالعات روانشناسی بالینی در انجام پروپزال دکتری روانشناسی  به این مرکز اعتماد کرده و از ابتدای پروژه ی رساله و تا زمان دفاع را به این مرکز واگذار کنند تا پایان نامه ا ی با کیفیت  را تحویل بگیرند.

البته که ویژگی های مختلف این مرکزمثل هزینه ی به صرفه، به کارگیری افراد متخصص و توانا، دقت در انجام کار، ارائه ی بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن و… از جمله دلایلی است برای ایجاد  سوابق درخشان این مرکز.

نظرات کاربران و دانشجویان درباره مرکز مطالعات روانشناسی بالینی

دانشجویان  میتوانند با مشاهده نظرات کلی دانشجویان درباره مرکز مطالعات روانشناسی بالینی  داخل سایت این مرکز از انتخاب خود مطمئن شوند و با خیالی آسوده، پروژه ی رساله  و پروپزال نویسی خود را به این مرکز بسپارند.

مرکز مطالعات روانشناسی بالینی مفتخر است که توانسته در انجام پروژه‌های خود رضایت بسیاری از دانشجویان را بدست آورد. تلاش تیم این مرکز بر این بوده است که بتواند با استفاده از مهارت و تخصص محققین و پژوهشگران خود به دانشجویان کمک کند تا آنها نمره عالی برای رساله ی  خود کسب نمایند و چراغی باشد فراسوی مسیر موفقیت دانشجویان.

سرویس ها و خدماتتون بی نظیر هست، پشتیبانی عالی و از نظر من که حدود چهارماه هست با شما آشنا شدم قطعا میگیم بهترین شرکت پژوهشی رشته روانشناسی بالینی در ایران هستید.

سمانه پاکدل, دانشگاه علامه

با سلام و احترام ممنون از همه پرسنل زحمتکش و دلسوز مرکز مطالعات روانشناسی بالینی واقعا دمتون گرم من که خیلی ازتون راضیم خیلی کاربلد و با محبت هستین

فاطمه مهراندوز, دانشگاه آزاد تهران شمال

این نظرو واسه اون افرادی دارم ثبت میکنم که دنبال یک موسسه پژوهشی با کیفیت، ارزان، با پشتیبان عالی وشبانه روز هستند شک نکنید و مرکز مطالعات روانشناسی بالینی رو انتخاب کنید

یاشار باغدار, دانشگاه ارومیه

با سلام : بدون شک بینظیرترین موسسه پژوهشی برای رشته روانشناسی بالینی از نظر کیفیت و پشتیبانی هستید . با تشکر از خانم دکتر زارع که زحمت کار من رو کشیدن

زهرا پیرمرادی, دانشگاه آزاد اهواز

سلام خواستم سوال کنم شما کار چاپ مقاله هم انجام می دین یا خیر؟ من رساله ام تکمیل شده و میخواستم کار مقاله انجام بدم

کامران اسماعیل زاده, دانشگاه اراک

به جرات میکم سریعترین پشتیبانی رو موسسه مطالعات روانشناسی بالینی داره ، این نکته مهمترین عامل برای یک موسسه پژوهشی خوب هست ، با ارسال اولین تیکت ، از سرعت پاسخدهی شگفت زده خواهید شد !!

پدرام نکیسا, دانشگاه تربیت مدرس

با سلام من لیلا روهنده هستم خواستم از خدمات حرفه ای و دلسوزانه تان تشکر کنم و اطلاع بدم که با موفقیت از پایان نامه ام دفاع کردم. از تمام پرسنل زحمت کش پژوهشگاه تشکر می کنم و آروی موفقیت دارم

لیلا روهنده, دانشگاه تبریز

موسسه بسیار خوبی هست و یکی از مهمترین مزایای شما داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی و حرفه ای ؛ در عین حال با سرعت بالا میباشد. به من که ثابت شده تا جایی که بتونن و در توان داشته باشند کمک و راهنمایی میکنن و در همه ی زمینه ها کنارتون هستند.

نگار نقاش, دانشگاه آزاد تهران جنوب

پشتیبانی عالی و پیگیر… ممنون خداقوت

مصطفی کریمیان, دانشگاه آزاد تهران شمال

با سلام خواستم اطلاع بدم که پروپوزال من تصویب شد لطفا اقدامات لازم برای نگارش پایان نامه ام رو انجام بدین. با نهایت تشکر از زحمات شما

رسول کولیوند, دانشگاه آزاد زنجان

با سلام
تنها دوست هستم خواستم از خدمات تخصصی موسسه تون تشکر کنم

یاسر تنهادوست, دانشگاه شهید بهشتی

باسلام خدمت پرسنل مجرب و دلسوز موسسه مطالعاتی روانشناسی بالینی جاداره که از همه عزیزانی که در پاسخ دهی به کاربران در اسرع وقت بااخلاق کاملاََ پسندیده جواب گوی ما هستید صمیمانه تقدیر و تشگر کنیم . دکتر فهیمه جباری

فهیمه جباری, دانشگاه علامه

با سلام
من تعریف شما رو از چند نفر از همکلاسیهام شنیده بودم خواستم بدونم هزینه نگارش پایان نامه چند تومن هست و شرایط پرداختش چطوره. ممنون از شما

فاطمه پیری, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنون از موسسه مطالعات روانشناسی بالینی، بهترین سایت پژوهشی و پشتیبانی 24 ساعته و عالی آنها

ناصر صبری, دانشگاه آزاد بجنورد

کار من با دو روز تاخیر تحویل داده شد ولی از نظر کیفیت خیلی راضی بودم. بهرحال ممنون از همکاری شما عزیزان

الهام یاردوست, دانشگاه بوعلی

معرفی موسسات پژوهشی

دانشجویان عزیز رشته تربیت بدنی و مدیریت ورزشی می توانند جهت سفارش انجام پایان نامه تربیت بدنی به موسسه خردپیشگان مراجعه کرده و از خدمات تخصصی این موسسه در جهت نگارش پروژه های خود بهره مند شوند.

همچنین دانشجویان رشته حسابداری می توانند از خدمات تخصصی پژوهشکده حسابداری جهت برونسپاری پروژه های دانشجویی خود در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بهره مند شوند.